El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Verdaguer-Sasot

Posted by josep climent 
Verdaguer-Sasot
August 22, 2007 08:16PM
Verdaguer-Sasot, Paret Nord d'Agulles

Els quatre primers llargs estan reequipats amb alguns parabolts, però no ens hen de refiar perque n'hi han pocs. Un joc de friends repetint alguns números mitjans ens aniran molt bé per fer aquests 4 primers llargs amb una dificultat obligada de V+/6a. Al quart llarg ens hem de despenjar d'un péndul per anar a buscar la següent reunió. El Gerber ho va fer en lliure (6b/c crec recordar). El següent llarg d'A1 és la clau de la via. Hi han tres burils crec recordar. Portar uns quqnts claus per posar. Nosaltres en portavem només quatre i ens en van faltar. Aquest llarg té mala roca, i es força dificil en lliure 7a , crec que el willow ho va fer sense clavar i en lliure. Però tb és cert que devia passar molta por.
el seguent llarg el vam empalmar fins al final. comença molt dret i despres s'ajau però ja amb mala roca.tendència anar cap a la dreta amb un fàcil flanqieg i un últim pas atlètic de 6a just acaavrm la via.
recomenable , llàstima d'aquests darrers dos llargs.
Re: Verdaguer-Sasot
August 25, 2007 08:39PM
Ës veritat, vaig passar moltíssima por.
Porteu 5 o 6 "V" o algun plàtan i tot, i em sembla que algun fisurer petit també hi entra.
Salut i festa major!
Re: Verdaguer-Sasot
May 12, 2009 08:30AM
L'altre dia vem repetir aquesta via i vem aprendre una lliçó.....gràcies Willow per ser el nostre mestre.....som uns MEDIOCRES escaladors!!!, si veu fer el 5è llarg amb lliure i sense pitonar, nosaltres vivim en la mediocritat......vem fer servir 10 -12 pitons i vaig estar almenys 2 hores per obrir aquest llarg en artifo sobre roca que es trencava al clavar.....que dolents que som!!!......i que bèsties que sou!!!!
Re: Verdaguer-Sasot
May 12, 2009 05:24PM
No en teniem ni idea que calien tans claus (bé de fet si que ho sabíem, però no se perquè no en vam agafar cap), i un cop vam estar allà al mig, feia més por tirar enrere que tirar endavant... Això va ser fa tres o quatre anyets i ara ja us asseguro jo que no ho tornaria a fer sense martell, i amb martell m'haurien d'animar molt!! Nosaltres no vam tardar dues hores, peró més d'una ja t'asseguro que si!!

Apa, salut, tàpia i austeritat!
Re: Verdaguer-Sasot
August 18, 2014 06:35PM
Ahir vàrem anar a fer aquesta via.
Xula!...anavem carregats amb alguns claus però al iniciar el llarg d'artifo la meva mania de provar els claus amb sistemes massa burros va fer que la roca mediocre m'escupís de forma reiterada....balanç de l'activitat: ara, al llarg 5é hi ha un llastrot que fà mitja por i que és moooolt inestable...espero que caigui després d'una forta pluja i no durant l'escalada d'algú...
fins la R 4...via xula!!!!
Re: Verdaguer-Sasot
August 18, 2014 06:36PM
aah, vaig desgrimpar en artifo el llarg i en un ràpell vàrem tocar de peus a terra!!! je,je,je
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login