El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)

Posted by albert 
Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)
August 07, 2008 06:51PM
Vía del SEXtO. ED+

Este domingo terminamos una vía en el libro abierto, escalando los 6 primeros largos ya conocidos y abriendo los últimos 3.
Como era de esperar, perdimos el bus...

No hacen falta clavos, sí empotradores, dos juegos de micros (usamos uno de aliens y uno de C3) y los camalots incluyendo el nº4 (empleamos el nuevo, que es algo más pequeño que el 4 antiguo), imprescindible en el off width del segundo largo, y útil en los largos 5 y 7

Ojo a la exposición del L8 después del paso duro, a medida que te alejas del bolt. Ir con tendencia a la dcha para asegurarse.

Que la disfrutéis
salut i sort, albert. ganxets



Edited 1 time(s). Last edit at 08/11/2008 07:59PM by albert.


Re: Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)
August 07, 2008 08:24PM
respeto, this is the woed, men!

felissiteishons!!!!
Re: Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)
July 31, 2009 08:11PM
Enhorabona per obrir vies tant bones com aquesta, ahir la vam repetir amb el Jesus.
Vam tardar 7'15 h. No ens van sortir amb lliure els 7a+.
El segon llarg del off width trobo que és el més expo (nomes portava un 3,5 C. Millor portar no un 4 C sino dos).
El 6b del L8 no el vaig trobar expo, si més no comparat amb els altres.
Tot plegat una via en la qual tens de tibar del primer a l'últim metre. BONÍÍÍÍÍSSIMAAAAAA!!!
Salut i a Tibar-li
Re: Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)
August 22, 2009 02:43AM
Diumenge vam fer aquesta via amb el Quicu. Buenu, millor dit, vam fer la major part d'aquesta via, perquè al final del segon llarg vam tirar recte per una xemeneia napatin i ens vam posar a la Sistitrato. El següent llarg encara ens vam creure que estàvem a la via, i no va ser fins al començament del cinquè llarg que no vam veure clar que havíem sortit de la via. Total, que a la meitat del cinquè llarg (original) la vam tornar a empalmar i la vam acabar fins dalt al rotpunc i amb tronada i xàfec inclòs. Aneu al lloru que no us passi com a nosaltres, doncs no és tan difícil sortir-ne. Ara bé, tampoc és difícil tornar-la a enganxar. El que ens va costar, va ser creure'ns que tornàvem a estar a la via. Total, que vaia parell d'inútils!!

La via és molt bona. De tot el troç que vam fer, per mi, el més puta i amb diferència és la xemeneieta del segon llarg que a més t'agafa en fred. Un camalot del 4 va de putíssima mare! Al 6è llarg vam fer una petita variant per l'esquerra després de passar el primer clau cap a buscar un esperonet, que també olé tus güevos per la meva intuïció.. A vegades em sembla que endevinaria millor la via un cec. No calia gens, però me'n vaig anar a fer un tomb exposadet i tibaner per l'esquerra a passar un sostret i em vaig oblidar de la linia recta i lògica per on va fa la original.
Les plaques de dalt no ens van semblar més de 6c, però és lo de menys. Si més no que aquests llargs no disuadeixin a la penya, que nosaltres anàvem torrats i vam passar amb èxit. La via és bastant plaquera gràcies a Déu! Com diu en Pastes, el 6b de dalt de tot ja no és expo, més que res perquè el matat de l'Albert :-p va passar amb el rasclet a treure sorra de les fisures per poder-te protegir millor.
No si al final encara t'haurem de donar les gràcies... Veteranillu!!
Re: Nova via: del SEXtO (ordesa, libro abierto)
August 25, 2009 06:55PM
Per acabar la maratoniana estada a ordesa aquesta gran via, animat per l'inacabable energia del willow. Final apoteòsic entre sostres i plaques, roca impressionant, es va deixar fer més del k semblava. La ressenya està molt bé, el k passa és k sóc un sapastre però el bowot amb el k anava encara ho és més...je,je ;-) això si, es va currar un offwidth d'aquests amb molta classe...!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login