El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt

Posted by Mohawk 
Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
September 05, 2005 10:14PM
Hola Gent forta!!

L'alte dia, a peu de la ferrada Lucky-Xei, a la paret de l'Hemisferi Nord, hi vaig veure dues vies d'uns 30/40m sobre roca molt bona, amb alguns spits, algú té alguna idea de que pot ser (lliure, artifo, 2 llargs, ...)?

Encara no he pogut anar a la tenda Camarasa de Sabadell a mirar si tenen les ressenyes dels Plces del Llibre, però algú en sap alguna cosa?

Hi ha alguna via que té molt bona pinta, donat que algunes del costat han estat reequipades amb parabolts, si ningú hi té inconvenient, qualsevol dia agafo el taladro i substituim buril (colgante no identificado) per parabolt mimetitzat. Semblen vies fàcils, però tenen el seu encant...

Sort i a tibar-li!!
paca
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
September 10, 2005 07:35PM
llibertat total,pero vigila que la maquina es perillosa...

Jo tinc una via:la terra de vents,si pot ser no m`he la toquis que mola ytal i com restà...

Visca sant llorenÇ del munt!!!!
Mohawk
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
September 11, 2005 06:04PM
Hola Paca!!

Cap problema, suposo que per les que he fet, la teva via deu estar amb spits...per cert, per on para?

Tu que coneixes molt bé la zona, en saps alguna cosa d'aquestes vies a l'inici de la "ferrada", a l'Hemisferi Nord?

Pujant per la Canal Gentil, hi ha una petita via amb spits, té pinta de ser teva, que és?, sembla maca....


Espero no haver-te saturat, però és que m'agradaria rescatar St. Llorenç (vies clàssiques) del olvido....
paca
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
September 20, 2005 06:58PM
...Es la primera via que vaig obrir (6B )... lo millor serà quedar algun dia a partir del gener i amb molt de gust t`informo del que calgui.
Mohawk
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
September 21, 2005 06:24PM
Hi tant!!

Ens veiem, Paca!!
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
October 18, 2006 03:50PM
hombre paca esta bé que reconeguis aquesta via com a teva , ja que hi vas fotre el teu nom al peu amb pintura blava força cutre i a més vas maxacar tres o quatre espits abans de possar-hi el primer. Per cert el dia que l´obries nosaltres passavem per sota i t´hi varem veure penjat i ens vas dir que la via era d´un tal paca i que no tenia ni ideade possar espits , quin morro tu. Apa noi tothom té un passat i a vegades mirar enrere ajuda a possar a tothom en el seu lloc.Així doncs no siguis tant exigent amb el nano que vol obrir una via nova i treu la pintura de peu de via .
Re: Més dubtes sobre St. Llorenç del Munt
October 21, 2006 05:44PM
'onek' escribió:
-------------------------------------------------------
> hombre paca esta bé que reconeguis aquesta via com
> a teva , ja que hi vas fotre el teu nom al peu amb
> pintura blava força cutre i a més vas maxacar tres
> o quatre espits abans de possar-hi el primer. Per
> cert el dia que l´obries nosaltres passavem per
> sota i t´hi varem veure penjat i ens vas dir que
> la via era d´un tal paca i que no tenia ni ideade
> possar espits , quin morro tu. Apa noi tothom té
> un passat i a vegades mirar enrere ajuda a possar
> a tothom en el seu lloc.Així doncs no siguis tant
> exigent amb el nano que vol obrir una via nova i
> treu la pintura de peu de via .
-------------------------------------------------------

Benvolgut onek:aquesta via la vaig obrir fa vint anys,es a dir,era un niñato que no tenia ni puta idea de lo que era escalar,era un bebe sense criteri,i realment la vaig cagar posant el nom al peu de via,pero en aquesta via em vaig estrenar posant espits,i ja se sap,la primera vegada que fas algo nou no ho fas del tot be.Cada any vaig al peu de via a intentar borrar el nom,he provat de tot:disolvents,nanas etc i no hi ha manera...saps com fer-ho tu?
El to del teu escrit no m`ha agradat,es mes,no saps lo que es la ironia...
mira noi:ningu neix ensenyat(excepte tu) i si,gracies a gent com tu m`han posat en el meuu lloc(100 primeres,300 vies en solitari,6oo vies escalades),si tens enveja de mi es que ets ruc de collons!!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login