El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Roca gran del Ferrus

Posted by gerber7 
Roca gran del Ferrus
October 26, 2006 11:59PM
Hem escalat amb el willow la via Conill amb tapioca, molt guapa amb roca exelent i molt peculiar, amb trams finillos i altres de tibar-hi fort. Els graus ens han semblat diferents de la cotació original, jo proposo: 6a, 6c, 6a+, 6c+, 6a, 6b i 6c. La via esta bastant equipada però amb alguna pinya de tant en tant. L'ambient i el paisatge son inhumans. Per repetir-la un bon grapat de cintes i alguna baga per fer merlets. Recomenable pels que busquen algo diferent.
K.
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 08:50AM
Gerber, tens algún recull amb vies de la Roca Gran de F.? Es que no se on trobar info...

Records i gràcies


K.
[skalada.WORDPRESS.com]
K.
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 10:19AM
Desnivel 124, ok. Lo buscaré. Igual lo tengo en casa.

Igualmente acabo de buscar en el índice del web de Desnivel y dice que es el 125.

Bueno, es igual, miraré ambos.

El caso es que es info de hace 10 años. ¿Sabeis si hay vias nuevas y como conseguir datos de ellas?



K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 11:31AM
només tinc el desnivel aquet de fa 10 anys i la ressenya de la conill amb tapioca. Si busques (hauras de tenir paciència) al apartat de vies noves de cada Desnivel i cada Vertex em sona que s'han anat obrint coses, però no gaires, jo diria que una festa del paca i poca cosa més.
K.
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 11:43AM
OKis, gracies Gerber


K.
[skalada.WORDPRESS.com]
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 12:25PM
Gerber7, aquetes galetes que té són just en les passos dificils? O son en els trams més traquis?
M'agradaria anar-la a fer, però té una certa fama de trobar-hi "rata morta".

Gracies i seguiu tibant fort!
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 04:07PM
Els trams més difícils estan ben equipats, si que hi ha alguna galleta però tampoc tant, bueno si hi vols anar més tranquil, tot i que es pot fer només amb cintes, endute uns tasconillos mitjans o algun alien i baguetilles per merlets i passaras segur. Al primer llarg ja hi ha pinyes, no t'espantis que després la via és més generosa.
Sort i a disfrutarla, que és molt guapa.
Re: Roca gran del Ferrus
October 27, 2006 07:53PM
Si mal no recordo el darrer llarg apretava més que 6c: nens esteu massa forts !!!
Pel primer llarg coincideixo, crec que la topo original sortia IV, i era 6a exposat. A la resta de la via els aliens no ajuden gaire, millor un estrep (...). Segurament 6b obligat.

Prescindint dels graus, si t'agrada l'escalada de paret no te la perdis: pel lloc, per la forma d'obrir, per la qualitat de la roca o pel recorregut.

salut i sort
Re: Roca gran del Ferrus
October 30, 2006 03:25PM
Molt bé nois. Serà qüestió d'anar-hi i provar-ho. Normalment, en via llarga els Aliens sempre venen amb mi.

Gracies per tot.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login