El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

VALENTIN CASANOVAS

Posted by LES PAUL 
VALENTIN CASANOVAS
May 10, 2010 11:12PM
algú l'ha fet recentment? tenim interès de ficar-nos amb un colega, es necessiten claus?que tal estan els "tacos" de la fisura de dalt?
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 10, 2010 11:56PM
La vaig fer fa un parell d'anys i no calien claus anant en lliure fins a 6b+/c. Al segon llarg d'Ae havia petat un burí i calia fer una sortideta petita i relativament fàcil.
A la bavaresa els perfils hi eren, però recomenable portar cordinos per llacar-los.
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 11, 2010 03:46PM
ok mercy, si la faig ja deixaré una piada de la via actualitzada
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 11, 2010 08:49PM
La vam intentar fa uns mesos i al primer Ae havia petat un buril i a nosaltres ens va petar just el d´abans, intentant col.locar un alien negre per poder fer el pas. No sé si s´ha restaurat, però si no, em sembla que el llarg en lliure surt 8a... Nosaltres ens vam haver de baixar...
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 11, 2010 09:55PM
Ah beeeeeeenoooooooooooooo, nomès 8a? així buscarem reptes més dur, pff total 8a,
jeje moltes gracies, ara és quan s'hauria de treure els ulls la penya por allò de si restaurar el buril petat si o no, si entra un plom, micro-alien etc, i aquelles coses que tant us agraden als dels foros i dels quals ens en riem tota la resta no?
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 11, 2010 09:57PM
m'acabo d'atullegir el missatge anterior, ke borde no!
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 11, 2010 11:24PM
L'estiu passat al primer artifo vam trobar que faltava un buril i que l'altre tenia la txapa trencada. No sé si va ser abans o després de que passés el Ferrans. El cas és que amb artifo molt delicat vam poguer passar. Van ser només 2 passos però molt ntentsos: un pas de "uve" que em va saltar just quan havia aconseguir possar un gantxo un pam més amunt. Era un gantxo super precari que no havia provat però com em va aguantar pues amb molt de carinyu i equilibri vaig anar pujant i estirant-me molt vaig arribar al següent buril sense txapa que només admetia un cordí molt petit. Una altra cordada que anava per darrera va poguer passar en lliure però fent un A0 de la cinta que li vam deixar possada al buril sense txapa i amb aquest estil deien que seria 7b. Si a més a més t'has de parar a possar el cordinillo i la cinta pues deu ser bastant més dur...
Re: VALENTIN CASANOVAS
May 12, 2010 01:02PM
nosaltres no portàvem claus i no ho vam veure. Suposo que vau col.locar la uve al foradet on volíem posar l'alien, pero ens va petar el buril de sota... O sigui que ara falten 2 burils... 7b montserratí... No sé, jo no encadeno ni 6b a montserrat, com per intentar-ho... (de fet no ho vaig intentar, enmig d'unes opos millor no arricar les físiques...). Comenta-ho amb el Salva, que sabrà com està el tema. I el Tarragó volia fotre-li mà a l'estiu, no sé si haurà començat...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login