El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Filoxera vastatrix

Posted by mark 
mark
Filoxera vastatrix
May 11, 2004 12:29AM
buenas gent,

La meva pregunta és com està d'equipada i amb que la fil.loxera vastatrix de la paret.
Que tal és de guapa la via???


merci
paca
Re: Filoxera vastatrix
May 13, 2004 07:20PM
a mi no hem va agradar gaire,pero això no vol dir que sigui lletja.està equipada però el tram comú (7 llarg) mola portar tascons i micros
Twight
Re: Filoxera vastatrix
May 17, 2004 10:24AM
Està bastant ben equipada excepte el tercer llarg (si no recordo malament) que correspon a la tirada més fàcil. En principi no cal més material que les cintes exprés però si portes tascons poden ajudar-te a protegir el tercer llarg. Aquí puja amb compte doncs la roca no és gaire bona i l'equipament rústic i escàs. La resta està molt guapa -per mi- sobre tot si la fas en lliure (6c). I l'últim llarg que aprofita la sortida de la "?" (no m'en recordo), puja per una fisura molt i molt guapa. No té tant d'ambient com les vies de més a la dreta però té un traçat curiós. El segon llarg té un minisostre peculiar.

Sort.
pocacosa
Re: Filoxera vastatrix
May 20, 2004 09:32AM
Anava a fer la reencuentros, i per motius que mop recordo vam anar a parar a aquesta via que ni tant sols haviem vist la ressenya. Amb cintes es fa be tota la via. Hem va agradar tota la via. Els primers llargs els trobo massa equipat i els del mitg s'ha de navegar. Jo la recomano. L'últim llarg sembla que no hi hagin seguros però si vas pujan els anir'as trobant.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login