El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI

Posted by KIMSANTA 
GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI
October 05, 2010 10:27PM
DIVENDRES 1 DE OCTUBRE, AMB EL DAVID GRAELLS, VAREM FER LA TERCERA REPETICIO I PRIMERA EN LLIURE DE AQUESTA VIA,
ABANS PERO, I VAREM ANAR TRES DIES A FER FEINES DE NETEGA I SANEJAMENT, DONS ELS LLARGS PER SOBRE LA PLACA DE CATALUNYA ERA GAIREBE IMPOSIPLE ESCALAR DOS METROS SENSE QUE SE ET TRANQUES RES, NO ENTENEM COM ES PODEN GRADUA LLARGS SENSE ENCADENAR I LLAVORS DONAR A CONEIXER LA VIA CON SI ESTIGUES YA ACABADA...
ARA LA VIA HA QUEDAT BASTANT " DECENT" TOT I SE UNA ESCALADA DE PLACA DE FOTRESI BE DEL PRIMER AL ULTIM METRE.
LA RESEÑA DEL VERTEX MARCA TRES LLARGS DE 7 QUAN EN SON QUATRE,I EL ULTIM LLARG DE 7 ES EL MES LLARG. AL LORO.
Re: GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI
October 06, 2010 02:50PM
Hola Kim.

Molaria saber com queden els llargs de 7è, si més no sota una visió OBJECTIVA del tema...7b+? 7c? més? Els llargs de 6è ja em van semblar infravalorats igualment ( com dius, des del primer metre ja apretes...), el LL8 "almenys" em va semblar 7c o més, comparada amb tirades semblants ( ll1 directa amistat o ll6 de tRollryggen...)

En piju s'hi va posar ( post al seu blog) i nosaltres ens vam baixar ja al primer 7è, veient de què anava el tema ( dos vols al mateix lloc per petamenta de presa en el ll8, havent controlat el llarg, encadenant i entrant a R), a vista era un infern anar escollint cada canto...

Sobre el que comentes...no coment, sens dubte, és el que hi ha...tantmatix crec que la via s'ho val i és una opció més "humana" en quant a possibilitats i equipament, que les altres que hi havia...( TROLLRYGGEN, VALENTIN, DIRECTA o la del XAVI...).

Gracies per sanejar la via.!!!!!!!!!!!!
Re: GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI
October 06, 2010 10:08PM
FELICITATS!!! ....però que passa? on està el límit?...jo de grano en unaltre vida vullser com en Kim. Endevant i enhorabona per la feina que fas (restauracions,encadenaments,obertura de nous sectiors...) realment ets vasca manresana AUTENTICA.ENHORABONA!!!!
Re: GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI
October 06, 2010 11:35PM
¡HOLA! TRANQUI, EL 8e LLARG POT ESTAT ENTRE 7B+ 7C XAPAS LA REUNIO BASTANT FORCAT...
9e LLARG 7A+/B
10 LLARG 7B
11LLARG 7B/B+ EL QUE ES NECESITEN MES CINTES UNES 18..
SI ES VA REPETIN, SEGURAMENT QUE GUANYARA EN QUALITAT, JA QUE EL EQUIPAMENT ES BASTANT MES GENEROS QUE LES SEVES VEINES TROLLRYGGEN, XAVI...
PERO ES UNA BONA OPCIO PER PUJAR PER LA PARET DE L' AERI.
MERCI PACA PER EL CUMPLIMENT,PERO TAMBE EL QUI S'HO VA CURRAR VA SER EL DAVID G, GRACIES PER AJUDARME A ACONSEGUIRO.
Re: GRAU TARRAGO PARET DE L'AERI
October 11, 2010 11:10AM
hahah...especialment més equipada que la del Xavi eh?!!! NI que ho diguis!!!!

Gracies per les indicacions jefe! Sabent que el 8è és el més killer ja me'n faig una idea més clara...caient dos cops amb la R a la cara em vaig ratllar bastant, a sobre em pensava que encara quedava molt més del mateix i vamn baixar bastanbt flipant amb el tema de roca i de grau...

res bow, gracies de nou Bows del BAges, i a tibar !!!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login