El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via "viatge sentimental" al AERI

Posted by browlee 
browlee
Via "viatge sentimental" al AERI
March 14, 2005 02:31PM
Hola gent. Preguntava per veure si algu hem podria donar un cop de mà... estic buscant inforamció de la via "viatge sentimental" a la paret del aeri a montserrat.
Més que res m'agradaria saber que tal estan les reunions... si hi han spits o k.
Tota la demés informació(material, si es maca o no... etc) serà tambè d'agraïr.

Moltes gracies!!!
browlee
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 14, 2005 02:57PM
jo sok dolent i no la fare en el dia... així k si hem podeu dir lo de les R's (kom estan per fikar la hamaca, spitsss tal i kual) de guaysss... merci gent.
Tranki
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 14, 2005 07:58PM
Hola Browleeeeeeeeeeeee!!!

Les Reunions, com la majoria de les R del Paka, estàn amb spits, algunes amb 3 i altres amb més ( ojo, vol dir que n'hi ha algun mal posat ( vegi's la r a la alçada de la plaça Catalunya -la 4, o tercera de la via, descomptant el primer llarg de la Anglada).

En tirades també tens algun spit salvador, cosa que ( millor si vas acompanyat i tens un bon dia de tarro) permet fer unes escapades en lliure que flipes.

Per penjar una hamaca d'un sol punt OK, cap problema...la penya ( nosalres ho vam fer així) acostumen a arribar a la R de sota la tirada de la Machin, que a l'estar reequipada ( directa de l'Amistat), hi ha parabolts...

Per anar en solitari et recomano fer el primer llarg i no pujar els trastos. Fer el segon i baixar al terra, lligar-ho tot i pujar-ho ( són uns 50 mts o menys, crec). T'estalviaràs la travessia, que amb el petate pots flipar...

La resta de la via puja recta. està força equipada.

Finalment, si no et veus el llarg d'A3+, amb molt de ganxeo amagat i tal, des de la reunió de sobre del llarg de 8a o Ae de la Machin-Directa, pots sortir amunt per la Directa, empalmar amb la Abglada i fer-ne els tres darrers llargs, sortint recte al final ( Ae). És una bona integral en la que els llargs Centrals són els més intensos ( A3,A3 i A3), i la resta, abans i després es va fent...El primer A3 és el més fàcil, està molt clavat. El pas de la Llastra Expanding en lliure surt 6a, i no cla ni clavar ni posr Friends ( quina por). El segon no sé què dir-te, vam anar en lliure ( 6b+..no sé), i el tercer és el que té més curro i menys `spits..ojo.

Vinga tio, sort i a tibar-li que la via és preciosa i es deixa fer...

salut

Oriol
browlee
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 14, 2005 11:14PM
eisss merci titu!!!

jo anire en solitari.. xo la idea es fer-ho tot en artifo. I suposo que no enllaçare amb res... fare la via "viatge sentimental" sencera...no problem. Sembla que haure de portar bastants ploms.
De puta mare lo de el primer llarg.. xk ja m'olorava el petateig askeros.
Merciiiiiiiiiii... anire kuan fag una miketa més de caloretaaa. a veure k fa el temps.

Tranki
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 15, 2005 09:30AM
Ei Browlee, ja he parlat amb el Sotus...pilla¡t ploms, però pensa que la majoria ( molts) estàn colocats. El llarg d'A3+ és de ganxeos misteriosos, i la resra de pitioneig curt, falcats i ploms col.locats...alguna cordada em sembla que ha passat sense col.locar-ne cap...

ja parlarem.

Salut i a tibar-li fieraaaa!
browlee
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 16, 2005 08:48AM
Joe joe... hem pensava que s'hauria de treballar més. Ara no tinc excusa per anar lent.. aisss. jeje. Weno, doncs merci per la informació i d'aki a una setmaneta si fa caloreta m'anire cap allà.. sino esperarem. Merci uriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

li tibarem li tibarem.... salut!
paca
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 28, 2005 05:30PM
Tranki:MOLT BEN EXPLICAT!!!
BROwLEE:tOTA EN ARTIFO NO ES DIFÍCIL.SORT!!!
Pau
Re: Via "viatge sentimental" al AERI
March 28, 2005 08:50PM
...iep Browlee..suposo que et tira més anar en solitari...però si vols anar amb algú diguem algo. Jo ja fa temps que la tinc en ment...així puc mirar el mirall d'aprop..je,je,je...apa salut!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login