El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Filoxera Vatatrix a l'Aeri

Posted by Fetpols 
Filoxera Vatatrix a l'Aeri
May 17, 2005 04:12PM
Diumenge vam fer aquesta via. A partir del cinquè llarg aquesta via s'uneix a la "Tope Toni" o a la "A donde hostias putas vas". Nosaltres vam seguir per la "Tope Toni", i vam trobar que el cinquè llarg era força dur i amb poques assegurances (algun espit i tres pitons). El següent llarg, que segueix la fisura característica, té algun espit i algun pitó, vam fer servir els friends petits i mitjans per rematar l'equipament. M'agradaria saber si algú ha sortit per la via "A donde hostias putas vas", perquè nosaltres vam trobar el cinquè llarg força expo en comparació amb la resta de la via.



Edited 3 time(s). Last edit at 05/11/2009 09:52PM by five.
Faif
Re: Filoxera Vatatrix a l'Aeri
May 18, 2005 10:04PM
És una tricotada de 6c però que es pot fer en artifo tranquilament, si no recordo malament perque les assegurançes estan molt juntes. És un 6c de resistencia sense cap pas d'apretar molt, simplement has d'aguantar.
Re: Filoxera Vatatrix a l'Aeri
May 19, 2005 10:04AM
Eiii merci. Però aquest llarg és l'últim, i jo em referia al llarg que hi ha abans que aquest. És un que fas un sostret i després surts a una placa, és aquesta placa la que vam trobar una mica expo...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login