El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Barra Lliure + Magic Stones

Posted by Capitán de las Sardinas 
Capitán de las Sardinas
Barra Lliure + Magic Stones
May 23, 2005 07:35PM
Montserrat, Paret de l'Aeri, Barra Lliure + Magic Stones.

Primer largo de la "Barra Lliure" 6b con pasos finos en todo el largo. Guapo y asequible. Segundo largo de 6c comprimido en un resaltillo, guapo pero fino. Tercer y cuarto largo empalmables con cuerdas de 60 metros, fácil. 20 metros a la izquierda empieza la "Magic Stones". Lo de Magic debe venir porque resulta mágico que se pueda subir por ahí sin que se te deshaga la pared en el intento. La roca es bastante mala, hay mucha tierra, seguros precarios y distanciados y pocas posibilidades de protegerse mediante material limpio. Aunque la vía mejora con la altura la roca deja mucho que desear y el compromiso que supone escalar con seguros precarios difíciles de reforzar mediante friends y tascones para mí la convierte en una de las guarras y poco recomendables del Aeri. Sólo para coleccionistas.



Edited 1 time(s). Last edit at 05/11/2009 09:50PM by five.
Saitó amb vinagre
Re: Barra Lliure + Magic Stones
May 24, 2005 09:24AM
No m'agradaría que la gent que no la coneix es quedés nomès amb la idea del missatge anterior, és una opinió més. Per mi i tots els colegues que l'han repetit, la Magic és una línea bonica, difícil sense ser extrema, ràpida i tota en lliure que es feia be sense clavar. Pel que fa a la roca, no em va semblar tant dolenta, a més, no deixa de ser un afegit a la dificultat i al compromís, que en definitiva és el que busquem.
Ahir varem fer aquesta combinació, la barra sense comentaris i la Màgic hem va semblar excelent, es una via formidable. Roca aceptable i seguros correcta a més pots reforçar amb aliens i friends.
Re: Barra Lliure + Magic Stones
May 26, 2009 02:39PM
La màgic és la típica fissura de la nord de Montserrat. Típica, perquè hi ha moltes més fissures un pèl trencades que fissures impecables. Si no hi vas avisat i t'esperes una roca impecable pot ser que no t'agradi o fins i tot que t'agobïi, però si ja n'has fet alguna abans, la via és una delícia. Llarga i amb "vidilla", protegible pràcticament en tots els seus trams amb friends i aliens i impecable en quant a l'ús d'expansions, és a dir, poquetes. A mi, personalment, m'ha agradat moltíssim. Em quedo amb els graus de la ressenya original que podeu trobar en aquesta piada del centre excursionista de Badalona [www.cebadalona.org].

Salut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login