El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Aeri: Fragancia Tropical

Posted by Ignasi 
Ignasi
Aeri: Fragancia Tropical
June 14, 2005 02:18PM
Vam fer aquesta via fa uns dies. Vem entrar per la Picazo per evitar el primer llarg d'A3 tal i com recomana l'Hita en el seu llibre i així queda una via tota en lliure.
El llarg que precedeix els tres llargs de setè, surt un 6b expo. Crec q ho vem fer bé, surts de la R en tendència a la dreta (V/V+) a buscar dos spits bastant junts que es veuen en un bombet i d'aquí sang freda i cap amunt uns 15 mts en roca curiosa amb entrada de "hierbatracción" a les repises i flanqueig horizontal cap a l'esquerra a buscar la R sota el mur de la famosa llastra Roca mediocre, es trenca tot i el colega en el primer 7a es fot de lloros al petar-li la roca quan anava encadenant. Ja feia rato que anava petant cantos. El segon potser encara es pot dir que te algo d'interès pq agafa la llastra de l'Electric Ladyland per la part dreta i té moviments guapos (roca curiosa). Vaig ficar un parell d'aliens. L'últim la roca millora però entre la rallada q duiem i el pete dels dos anteriors passem trampejant (ojo!, al llibre del David Hita diu 6a/Ae, però això potser abans. Nosaltres vem trobar parabolts posats de feia poc i crec q almenys has d'anar amb 6b/6c per pasar amb garanties). Total 4h 30. No la recomano.
getillo
Re: Aeri: Fragancia Tropical
June 15, 2005 09:47AM
Mmmmm, doncs jo sí que trobo que és una bona via i això d'anar recomanant escaqueos als llibres de ressenyes ..... Tal com diu l'aperturista, la fragancia de la via son precissament els primers llargs (el V expo, l'A3 + 6b i el seguent 6b), la resta ... burilada apurada en lliure i que jo també crec que anant fent Ao's és més de 6a (aunque nosaltres no vam petar cantos, igual s'ha deteriorat).

Saluts !
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login