El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Aeri

Posted by jordi rubio 
Aeri
June 14, 2005 06:38PM
Després d´un temps mirant l´Aeri desde sota, amb el peu enguixat, ja he tornat a disfrutar de nou en dues vies a proba de mal de peus; Fragel Rock i Lotus, quina sort de tenir Montserrat tant a prop!!!
pep
Re: Aeri
June 23, 2005 04:08PM
Tens rao Jordi, es una sort tenir aquestes catedrals de conglomerat de 300 metres a 30 min de casa. Jo que la setmana qe be arribo de viure a l'estranger per una llarga temporada, es el que primer fare, fer un viatge per alguna de les moltes vies de l'Aeri.

Queden pendents set parabolts a la TIM de l'Aeri perque la via quedi minimament assegurada, esperem que aquest estiu si ho poguem donar per acabat despres dels dos llargs anys que han passat dels primers treballs de reequipament.

Apa una abracada a tots hi ha tibar!!!
Re: Aeri
June 23, 2005 04:55PM
Jo hem pensava que ja l'havieu deixat així espressament. Hem va semblar un mini-reequipament curiós, que arreglava els problemes més greus de la TIM, els esbarzers del 1º llarg, que tapaven els burins i la placa de l'últim llarg, que així es podía fer en lliure amb més garantíes, però si l'acabeu segur que quedarà encara millor. Moltes felicitats per la idea i pel curro!!!

A veure si la comissió s'anima algun dia amb la paret de Degotalls, una tapia a l'ombra totalment abandonada i que es troba molt a faltar...Algú hi ha anat últimament? l'últim cop que hi vaig anar a la R0 'flotàvem' sobre els esbarzers. La mini ferrata que portava a peu de via tambè fa anys que ha desaparegut i anàva de conya. Una llàstima tot plegat, no?
Re: Aeri
June 23, 2005 05:54PM
Hola penys

Personalment ( és una opinió) una de les línies més osades i espectaculars de la PARET ( i de Montserrat) és la Anglada-Cerdà. El dia que algú tingui collons ( la resta de tirades ja estàn encadenades) de fer la burilada en lliure i de primer estarà fet un dels passos més grans de l'escalada en aquesta paret...a veure qui s'hi anima perquè en realitat la tirada no deu superar el 8a ( provat en toprope, es clar...)...hi ha més canto que a la Machin-Directa de l'Amistat...làstima dels seguros. la roca tampoc és extrabona però aguanta i ben netejada segurament seria una megatirada en lliure, plaquera i amb un parell de llocs on reposar ( a la meitat)...buf, ja em poso nerviossssssssss!!!

De totes maneres reequipar la burilada li treuria tot el feeling com a viote d'artifo

Visca Montserrat i visca l'Aeri!
motorhead
Re: Aeri
June 24, 2005 01:00AM
Tenir l'Aeri, Diables, Els plecs i, en definitiva, tot Montserrat, és un regal impagable. Visca la Montse.
Re: Aeri
June 26, 2005 11:19AM
La TIM tal com la vas deixar Pep trobo que està perfecta, pots protejir i si hem permets la meva opinió i sota el meu punt de vista no hi cal res més.

Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login