El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Escalada esportiva a Subirats

Posted by Macabeu 
Macabeu
Escalada esportiva a Subirats
January 19, 2006 09:43PM
Escalem unes quantes vies al "Sector Triangle".

- El matat. Rara perdedora. ziga zagues? 4? jo no l'he fet. Semblava poc interessant.
- Patera acelera. Está bé però no mata. 6a regalat.
- No pas Pa-Saras. 6b asequible. Guapo, en especial la part final.
- L'Espitador, la que va pel mig del sostre triangular. 6b ben cotat potser l'única via que ens ha semblat ben graduada. Difícil de fer a vista. Assegurançes alguna vegada difícils de xapar.
- Sanglas. El mateix sotre però per la dreta. Molt de canto al sostre. 6a+ facilet y recomanable.

Algú sap quines altres zones hi ha per allà?

K.
Re: Escalada esportiva a Subirats
January 20, 2006 09:05AM
El sector del final (¿es diu el teatre?) té vies guapes en aquest graus.

El Salt del Llop (seguint més quan s'acaben les parets i després baixant a peu de riu), té vies una mica més curtes pero molt guapes també entre 6a i 6c (graduades més dures). Més verticals i sostingudes

El Partera Acelera si jo interpreto be les ressenyes es com a molt 5º/5º+. Estic d'acord. El sostre triangular pel mig no l'he encadenat, em va semblar dur pel grau. Pero igual es que soc un patata. La resta ok.
Macabeu
Re: Escalada esportiva a Subirats
January 20, 2006 10:28AM
Moltes gràcies K! Però no em vaig explicar bé. Em referia a altres escoles de la zona.
A la tornada vam passar per Santa Coloma de Cervelló i encara que era de nit vam veure unes parets il.luminades del castell de cervelló i no sé si allà s'escala.
M'agradaria saber quines escoles hi ha per tot el que és Parc natural del Garraf i voltants. Conec el Pic del Martell, el Pas de la Mala Dona, Subirats, i també Gelida, el Papiol, encara que queden més lluny.

Sobre els graus ja sabem el que deia l'Einstein i la seva teoria de la relativitat i que anàvem amb les >descripcions de la web de rockfax (http://www.rockfax.com/databases/results_crag.html?id=277). Després el sector del final em penso que es diu "Cinema". I sobre la via del sostre la vaig fer a la dreta de les xapes. No sé si l'equipament està molt malament ubicat o realment és un 6b difícil. A mi em va costar molt veure el pas. I sort que abans del sostre tens un repòs bó al que vaig acudir vàries vegades per reposar perquè no trobava el pas. Per si et serveix d'ajuda, t'explico com el vaig fer: Desde l'invertit característic que pilles amb les dues mans agafes mà esquerra i la claves a la fissura que hi ha a la part dreta del sostre. Has d'encastar els dits, pujar peus i amb la dreta buscar una punxa molt bona que s'agafa rebotant. Puges peus a saco i xapes buscant el parabolt que no es veu gaire bé. Des d'aquí es busca un canto molt bó que es veu més amunt i ja està. Més o menys és així si no m'equivoco. Vinga, a encadenar!



Edited 1 time(s). Last edit at 05/11/2009 10:10PM by five.
K.
Re: Escalada esportiva a Subirats
January 20, 2006 11:41AM
Okis Macabeu.

A Cervelló hi ha una zona que té els seus addictes, jo no hi he escalat mai. Vaig passar un dia i no em va atreure gaire pel meu nivell, surt a la guia BCN y alrededores. També la de Vallirana que es més limitada i crec que una mica deixada. Idem a Corbera (la Font Freda) pero no les conec gaire i parlo d'oides.

A La Palma de Cervelló sí que hi escalo, no surt a la Guia abans dita per que esta a una propietat privada pero en general no hi han problemes. A Madteam tens les ressenyes. Hi ha una mica de tot, tant a qualitat de vies com d'equipament...

Al Garraf ara acaben de reequipar la Penya Senyal pots trobar ressenyes a Onaclimb. I a la llibreria La Pleta vaig veure que hi havien ressenyes de zones facilites (potser massa fàcils) per allà aprop...

Baixant més, tens aprop de Vilanova la Facu. Amb vies llargues i en general fàcils

Tens també el Pic de l'Aliga a Sant Andreu de la Barca que està força bé per l'estiu, es cara nord.

Si tirem cap al Penedès has d'anar una mica més lluny per trobar més escoles com Coll de la Barraca, l'Avellà, Mediona, Font de l'Ametlló, Torrelletes, el Castellot...

El Triangulisostre el torno a probar el proper dia com tú dius. A veure que tal
K.
Re: Escalada esportiva a Subirats
January 20, 2006 11:45AM
¡Ah! tens info d'algunes al meu Blog:

[skalada.blogspot.com]

Records

K.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login