El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Áger

Posted by Evita 
Evita
Áger
January 20, 2004 05:46PM
Algú em pot aconsellar algunes tapies de Cap del Ras que no superin el 6b+ i estiguin ben protegides?
Roger Moreno
Re: Áger
January 20, 2004 05:46PM
Pensa que moltes de les vies de 6b no son obligades.
per mi, una via que val la pena és la "Fanal Nocturn" 6a, equipada pero cal dur algun friend mitjà.
Si no,un altre opció és la "Redrum", més fàcil i molt guapa fins la feixa.
Piju
Re: Áger
January 20, 2004 05:46PM
Per mi i amb diferència destaquen l'ESPERO DE LES COLOBRES i l'AMOR DE MADRE, moolt guapes. Les obertes pel R.Artigas són també recomenables i més clàssiques. A les altres que he fet nomès hi ha algún llarg maco...però per gustos...
Jordi Alpino
Re: Áger
January 20, 2004 05:47PM
JO de les que he fet, la més maca es la Fanal NOcturn amb diferéncia. LA Red Rum també es maca tot i ser molt fácil i estar equipada. No et recomano gaire la Badalona ja que per mi té un sostre d'Ae que trenca la continuitat.
De totes formes, d'Ager sempre et queda el record d'una jornada tranquila i xula pel lloc on es troba.
Re: Áger
December 03, 2007 09:42PM
Espiritu del vino. l'altre dia vam fer akesta via, ami no em va agradar gota (contra gustos), només dir ke falten dues xapes i femelles del llarg després de la cova un 6b ae avantpenúltim llarg, apa salut.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login