El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Claus

Enviado por Axel 
Axel
Claus
15-April-2004 20:34
Bones, des que escalo que els claus mai han estat barats però últimament és un escàndol, són caríssims i a més costen de trobar els quatre o cinc models més utilitzats en la mateixa botiga, ja no parlo dels de fer artificial difícil... Molts dels que aquí escriviu utilitzeu habitualment claus, on els compreu? Hi ha alguna botiga que en tingui molta varietat i/o siguin "relativament" barats? O encara hi ha algun ferrer que tingui certa idea per a fabricar-los artesanalment?
Tinc un amic que se'ls fa ell, però només serveixen per abandonar en les vies que obre. I aquest és un altre problema, jo quasi mai obro vies però quan ho faig m'agrada deixar els claus posats per no fer malbé la roca (si en calen pocs) però amb el preu que tenen t'arruines.
Potser m'hauré de passar a la tècnica d'alguns malparits de fotre els de les altres vies...
Re: Claus
19-April-2004 19:19
no fotem... els claus dels altres.
De tant en tant es troben ofertes de les V faders, boníssims per deixar, a uns 3 euros la peça. Jo quan els trobo en compro un bon manat, per deixar-los a les vies.
Un altra problema és trobar mitges canyes faders, que no es fabriquen, clau excepcional que equival als lost arrow gruixuts amb la meitat de pes.
Pel que fa als universals o plans, el tema està cutre, pq no conec cap marca o botiga que els tinqui bé de preu.
salut i sort
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar