El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

pregunta

Enviado por mark 
mark
pregunta
21-January-2004 12:14
hola gent,
la meva pregunta és si podeu recomanar alguna via d'artifi a montserrat per començar a penjar-se d' artilugis, k n sigui Ae.

gràcies
Artifoman
Re: pregunta
21-January-2004 12:14
Les vies que conec a Montserrat d'artifo son xungues. Les fàcils son clàssiques i no son pròpiament d'artifo, sino que convinen l'artificial amb el lliure. Per què no començes a St. Llorenç del Munt? Hi ha vies molt maques i asequibles. A més et curtiràs en roca discreta. A la Falconera tens moltes d'artifo i de tots els nivells, per exemple l'integral fliping. Va ser la primera via que vaig fer d'artifo encara que nomès té el primer llarg. L'última que vaig fer, la Pedrasolta, te la recomano per que és molt guapa i amb un bon joc de tascons i de friends es pot fer menys el primer pas que requerix un pitó, un pas d'esquenetes o bé un pas de bloc de 6a+. Això si, la resta que és en lliure no està massa equipada i si no estàs acostumat a les vies d'aquest estil millor no fotre's.

Sort!
Re: pregunta
04-November-2004 16:09
Existeixen moltes vies d'aquestes. El problema es que actualment o es fan en lliure (amb o sense reequipament), o estan despitonades. Cerca antigues guies o resenyes de parets i ho veuràs. De tota manera alguns exemples:
* GESAM del platan de diables
* Cósmica de Diables
* Anglada-Cerdà de la Pared de l'Aeri
* Anarquia vertical a Patriarques
* A Ecos, en hi ha un tou ....
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar