El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Artifo para iniciarse

Enviado por Jordi 
Jordi
Artifo para iniciarse
21-January-2004 12:22
M'agradaría saber vies recomenables per iniciar-se amb l'artificial.Em moc amb eficàcia per terrenys de fins A2 però busco algo de més dificultat o vies d'aquest grau de curro i curtes.
artifoman
Re: Artifo para iniciarse
22-January-2004 21:42
En el forum de la fec hi havia una conversa molt llarga sobre aquest tema. Busca-ho, tens chicha.
JOrdi
Re: Artifo para iniciarse
27-January-2004 14:03
En el forum de la feec parla només d'artifos a Montserrat. Qué tal St LLOrenç o per MOntsec?
artifoman
Re: Artifo para iniciarse
28-January-2004 00:08
Crec que vaig parlar en el forum sobre artifos a St. Llorenç. Però ho torno a dir, no passa res. Tens la Falconera del Montcau amb artifos per a iniciar-te. Et recomano l'Integral fliping (A1) q es molt maca encara que nomès té d'artifo el primer llarg. Fes-ho amb microtascons i microfriends i xalaràs! Després té una tirolina divertida. Hi ha moltes més vies de dificultat variada en aquest monolit on podràs anar evolucionant. Després a la Roca de les Onze Hores tens la "Camino del Odio", molt maca d'A4 "asequible", a la paret de les gaites tens la "Maria del Monte", un A4 dur. A la diagonal la "Pedalea o muere" on el primer A2+ es delicat però l'A4 de després es molt segur peque si caus desploma i no et fas mal. Al cap del faraó tens la "Negrona" que si la fas amb tascons et convido a un sopar. Si passes per la UES trobaràs ressenyes. També mira't el llibre de Barberà i Suqué, "St. Llorenç pam a pam", a la venta en la llibreria la Pleta en terrassa.
Res mes per avui!
la haine!
Re: Artifo para iniciarse
03-September-2004 16:18
...sabeu d'alguna via a MOntserrat apta per començar a fer A3sense ecessitat de tirar tot a base de ploms ( haver de currar una mica en plam falquetes i merdetes...)...algú em pot dir com està la festa del Paca a Ecos..és apta...bueno, el fet és que vull anar en solitari i em molaria una via per l'estil..Salut!
adsi
Re: Artifo para iniciarse
07-September-2004 11:43
La festa del Paca la vam repetir en el dia l'any passat i per el que recordo no varem posar cap plom , estaven tots posats, de fet, al primer llarg li va saltar un al de segon i era bastant obligat. Tinc gravat que son A3 no regalats i amb alguns passos obligats de falquetes. Et poden ser molt útils pitons tipus "p" de totes les mides a part de tota la resta de ferralla, i falques de totes les mides, fins i tot recordo un pas d'un falcot a mode de pont de roca. Els llargs de lliure es poden apurar en artifo pero buscat una pitonisa que pugui entrar en un forant tips espitador. per buscar informació més fiable vam deixar una piada al refu de Santa Ceci.
paca
Re: Artifo para iniciarse
12-September-2004 14:26
via facil pero amb feina,ideal per comenÇar.L`anterior colega millor no t`ho podria haver explicat.
Re: Artifo para iniciarse
06-October-2004 01:27
Ei xavalote!

Montserrat es sense cap dubte el millor loc per flipar i, de fet, si fas artifos allà dificilment trobaràs dificultats en moure't en altres llocs...
Prova de penjar-te a "AMICS DEL SOL" a la roca roja. es tracart de una via que, disn de la seva "curtesa", té dos llargs molt macos, que no van només de ploms, tot al contrari, es tracat de molts claus. ës un A2 de pila amb uns passos "de bloc" de A3 o A3+...Porta't molts claus i pensa que el primer llarg has d'anar sobradet per tal de pujar "còmode" per passo de Vº a protegir en plaqueta...

Una bona opció per "catar" l'A4 és la CINC de NOU al Ganivet de Diables...té dues versions... si vas de puretilla falques a sac i fas sortides a mort en lliure...has de intebntar minimitzar ekls ploms..em vaig fotre una castanya de 25 mts i vaig optar pel plan B: amb una vintena de ploms i amb molta rabia resols un mur preciós de 40 mts que no et defraudarà...

Ah.. i si no et mola el tema "ploms" posa't a la LADY FANTASDY, es una placa mnolíttica que si ets el mmillor apures " a Gantxos"..bé,,això és una broma.. són les 2 de la matinada i t'escric borratxo des del Sorrento al Raval...

Morin els pedals.. el dia que poguem apurem el mirall impenetrable i ens fem els reis del MAMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar