El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

A5+

Enviado por Riu 
Riu
A5+
23-November-2007 09:37
Hola gent!

Molaria fer una llista amb els A5+ que ronden pel món. Començo jo:

Suicidal Tendency, Morral del Cavall, Montserrat.
Kagatini Wall, Paret dels diables, Montserrat.
Harakiri, Montgrós, Montserrat.
Wyoming sheep ranch, Yosemite, USA.


I els A6:

Intifada, Fisher tower, Usa.
Re: A5+
23-November-2007 16:29
eisss!

Una cosa...

El "rantxo" no està d'A4?

En el grau antic surt efectivament de A5+, però la RETICENT surt "ara" d'A5, i crec que és més durilla.

Crce que un japo que es va espinyar també tenia un a5+ al baffin, allà on hi ha la Aromas de Montserrat del Juani i el Cristobal

no sé, només és per curiositat, a mi tot plegat em fa molt de iuiu...
Re: A5+
26-November-2007 17:25
Bones tardes..!!
Crec que falten 4 creacions del mestre Jim Beyer

A-5+
"ON A TEAR" i "PARALLEL REALITY" les dues a SEXTANT SPIRE, SHIPROCK,N.M USA
A-6a
"CULT OF SUICIDAL" a OUTLAW SPIRE, CANYONLANDS UTAH

I la famosa "PROYECT MAYHEN" graduada de A-5c pel seu creador, amb 5 llargs de A5 i 3 llags de A4+ situada al THOR, BAFFIN.
En tinc un parell mes al cap, pero no hem record de totes les dades,jeje...promet afeguirles
Re: A5+
04-December-2007 18:29
Efectivament el Ranch esta de A4, com moltes vies de Yosemite que en el seu dia ho eren i ara estan decotades... el cas mes espectacular igual sigui "the Shield" que quan en porter la va obrir les "triple cracks"-cagun deu k guapo es veia aquet llarg- va graduar de A5 despres de nomes posar rurps i 2 ribets per despenjar-se per recuperar rurps i seguir... ara es A2sup on entren uves (moltes de les qual es coloquen a ma segons diuen),,,
La zodiac tambe va ser A5 en el seu moment...
Segons la ultima guia l'unic A5 es la reticent wall i ja es parla de decotar-la que quan es va obrir nomes tenien 8 coppers per tot el llarg... pero com que seguien haven-hi ganxejos precaris van anar tirant sense foradar... ara segons diuen (a mi no m'hi veuran) hi ha molts coppers dels gordos alguns prou bons ...

Ara be aquesta guia nomes inclou vies que es repeteixin mes o menys sovint... la plastic surgery disaster o la highway to hell no hi surten...
Tambe es parla de la "Iron Eagles" o algo aixi que tothom de la vall reconeix com una de les vies mes txungues encara que hi ha qui diu que ni es va obrir (curios a Yosemite on tot el que es fa al capi es fa amb public...).

Per altre banda en jefecillo "Dave turner" parla de les vies Atlantis, i Block Party que ha obert ell amb 23 i 24 anys respectivament, que no estan ni resenyades enlloc ni han estat repetides i que suposadament son molt mes dificils que la reticent... ara b els veterans s'ho miren amb ull crític i li diuen "superdave"...

els misteris de l'artifo...
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar