El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Via Lusilla (Gorra Marinera)

Enviado por RUMBA TEAM 
Via Lusilla (Gorra Marinera)
26-November-2007 13:16
Bones a tothom!!!
Algu a repetit recentment aquesta via??
Magradaria saber el material aprox. necesari i el grau d'artificial de la bauma?
apali, i gracies per endavant!!
Re: Via Lusilla (Gorra Marinera)
26-November-2007 15:56
Hola,

"darrerament " és una paraula errònia en el meu cas..però la ment fa que sigui "com ahir" quan han passat ja fa anys ( 10 potser), i en canvi em sento com aleshores..hehehehe!

He vist alguna piada que potser deia que pocs claus i més friends. per si de cas nosaltres vam portar le següent.

FALQUES VARIADES, algu TAC o taquet
Claus diversos, els forats estan "dilatats"..des d'algun plà fins a plàtans i algun Bong
Algun tasconet i friend
Alguna xapa, plom i gantxo
Doble corda ( util al mig del llarg en algun pas estrany on feiem doble corda per pitonar).

La vam fer en dues fases. El primer dia vam entrar per la original ( un flanqueig txungo ( v/v+ i mal equipat)..i ens vam baixar sota la bauma. Era hivern i l'inici queda a l'ombra..a més els burils estaven cutres i vam tardar molt en trobar l'inici...
El dia següent vam entrar per les vies de spits que hi ha a la vertical de la bauma. en friki i arrossegant el macuto ( opció més proàctica). escales tot el dia al sol...

En realitat es tracta de "tatxar" la via, va del pal de la via de la Foradada, o la de la cova de l'arcada, però en bauma, amb bona roca, i molt més "explossiva " just 20 mts de sostre ( ho dic per que us prengueu el tema "material drecomanat" amb la relativitatq ue imnplica escalar 20 mts escassos..)
Oju a la sortida, em sembla recordar que el colega va fugar també per una via de spits.

Anavem amb la "resse" de las mejores de montserrat del PICAZO...

Mola el solet d'hivern i la "aprox" nul.la si aneu amb el cremallera.

Apa salut
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar