El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Punsola

Posted by Joan v. 
Joan v.
Punsola
September 23, 2004 07:10PM
Buenas,
la meva pregunta és si els graus de les tres últimes tirades s'ajusten a la resse del kpujo: 6a+/6b/6a o caldria afegir-hi algu.

gracies
Jordi B
Re: Punsola
September 23, 2004 09:04PM
Jo crec més aviat que els graus son: 6b, 6b+ i 6a/6a+. Encara que com son de pila, si la tens potser si que et sembla més fàcil.
ferrans
Re: Punsola
September 23, 2004 11:07PM
6b de pila sense cap pas especialment puta, només buscar i es troba algo més o menys sempre (si vas amb el 6b pelat com jo, descansant surt), 6b+ explosiu (jo el vaig fer d´estreps, el pas clau, que a més és el que allarga), i 6a fàcil. Surt sense problemes.
jordiescalador
Re: Punsola
September 25, 2004 09:49AM
jop estic d'acord amb els graus de 6a+/6b/6a, tot i que el ultim no estic segur que sigui 6a... nomes el primer tram de flanqueix, pero un cop has fet el flanqueig hi ha molts "bolos" i no és gaire vertical.
El primer 6a+, és un 6a de pila, sense cap pas especialment complicat, tot i que caldria potser considerar la pila, i que estas penjat a quasi 200mts del terre... tot i això està molt ben assegurada amb un parabolt cada 1'5mts...

via molt recomenable! sempre es pot fer amb A0 i surt perfectament!!

bones escalades!!
Re: Punsola
October 15, 2004 03:51PM
eI,

EL MILLOR ES QUE HI VAGIS, DONCS ENCARA QUE SIGUI 8C ESTÀ PER FER AO...

Jo he vist ressenyes entre el 6a i el 6c+..depèn..grau st benet és tot 6a i 6a+..grau cova de l'Arcada, es 6c..ja veus...

En qualsevol cas el primer dels tres és una placa que a mesura que es posa tensa va tenint més canto, el final és de tripi...El segon és un mur amb passos aïllats en miniressalts, més fins..he fet 6c's més fàcils...El de sortida és un flanqueig i anar a caçar un parabolt costa un xic més ( he fet 6b molt més durs...), la resta és 4+...

L'únic cert és que la via és molt maca

a disfrutar-la...
gerber
Re: Punsola
October 18, 2004 02:47PM
Bueno jo akest finde he estat a rodellar i si la punsola estés allà seria 6c 6c+ i 6a+ no sé que passa a montserrat però la penya té la mania de posar els graus ben baixos, o estan alts els altres llocs?
Ignasi
Re: Punsola
October 18, 2004 09:24PM
Totalment d'acord amb tu. Em sembla molt correcte el grau que tu dius.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login