El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Estat via Puigmal al Cavall

Posted by manaslu 
Estat via Puigmal al Cavall
August 10, 2006 11:23AM
Bon dia,

volema anar a fer la Puigmal del Cavall i ens agradaria saber com està d´equipament...
N´hi ha prou amb el joc de friends i bicoins? Cal portar plaques recuperables en quantitat?

Com que fa anys la van reequipar amb parabolts per després desequipar algun tram...

Moltes gràcies per endavant!!
Re: Estat via Puigmal al Cavall
August 10, 2006 03:02PM
la vaig repetir fara un mes i en general estava bé.

les tres o quatre primeres R estaven de burils, amb els bolts axafats i potser algun spit. A la del ninxo, un bolt, i a sota del desplom dos mes. En general es pot pasar ded puta mare amb friend i tascons, només vem feerr servir una plaqueta recuperrable i algun cordinillo. Algun friend gran (camalot 3 o 4) podria anar de puta mare per l'entrada del 6b/A2, ho vaig fer en lliure i es pasava bé. Els dos llargs de dalt hi han parabolt a les tirades, pró el 7b va semblar-me bastant dur, ho vaig fer amb 7 o 8 passos de A0, tot i q els bolt inviten a apurar-ho. els 6c de l'ultim llarg són tres passos a bloc de regletes i algun rebot.

MOLT RECOMANABLE!!!

PD: l'ambient dels ültims llargs és una pasada, a disfrutar-la!!!

salut ia tibar
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login