El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Desiree al Cavall Bernat

Posted by Usuario anónimo 
Usuario anónimo
Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 12:11PM
Hola a tots!!
Ahir vem anar a fer aquesta via, i el reequipament del Tarragó em va semblar "correcte", va mantenir pitons de via, el que no sé si antigament a la llastra del 2n llarg hi havien burils, m'extranyaria perquè es poden protegir aquests 8 metres
Em va impactar molt, el cartellet pintat a peu de via.. Calia sr.Tarragó? No estem a la fuixarda, estem a una muntanya, que quan mes desapercebuts passem millor...I la corda ficada per accedir a peu de via, no està del tot malament..

Via amb màx. obligat (6a,A1 )
1er llarg: V+,Ae
2n llarg: 2 passos d'ae al sortir de la R, V la llastra. Al passar la llastra, hi ha algun aleje a la placa, pero els 2-3 passos de 6a estan protegits.
3r llarg: Ae sortint de la reunió i després V+/6a, algun pas de bloc entremig.
4r llarg:Ae, amb passos llargs, i útil un ganxo per un pas concret 5 m abans d'arribar a la R, on hi ha un pas de bloc bastant potent 6a-6b.
5r llarg: V+/6a, algun aleje, bons cantos..

La via ha quedat amb 4 parabolts a les R, 2 d'ells amb anella. Pitons de via, el 3r i 4r llarg.Roca generalment molt bona.

Material:
- 20 cintes o més, nosaltres duiem 17 i ens anàvem saltant xapes, i posant mosquetons sueltos..
- 1 ganxo pel quart llarg
- Aliens ( no imprescidibles )
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 02:43PM
Hola Zaboon,
Llegint els teus comentaris, haig de dir que quan és correcte, és correcte. No m'enrecordo dels seguros que hi havien en tota la via, ni molt menys.

Per una altra banda, crec que tens raó, i el lletreret sobra....suposo que els parabolts es veuen no???

El que em crida l'atenció, són els 4 parabolts a les reunions, no ho entenc, crec que sópn excessius.

S'ho ha currat!!!

Si veig al David, li proposaré, que en comptes d'anar a la Punsola, vagi a l'Asiàtica de frares, Same del Contrafort de l'Ànec, Iglesias de la Boleta del Portell estret, per exemple....
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 03:05PM
tb gede de l'agulla de l'escorpi....
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 03:46PM
hola companys,
nosaltres també varem repetir la via i estem d'acord amb la piada del colega Zaboon.
Nomes un tema, el pas de ganxo que anomena, no deu ser el mític merlet d'abans d'entrar a la R? o dic perque amb una simple baga es passa...
Pel que fa al reequipament el varem trobar correcte, anavem amb un company que l'havia repetida amb l'equipament original i no es va esgarrifar gaire per no dir gens.
En aquest cas, cal felicitar al Tarragó, si l'encerta també cal dir-ho....
Fins aviat
Usuario anónimo
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 03:47PM
Doncs si nois, us dono la raó totalment, abans que tornar a reequipar la punsola, que ja està en bones condicions, hi han moltissimes vies per reequipar ( Rolling stones, reina bellmunt, magic stones,etc..) tantissimes i tantissimes clàssiques per reequipar..
Usuario anónimo
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 04:01PM
Tens raó Nenivan, a la piada s'ha m'havia oblidat de comentar-ho.. Queda casi millor assegurat amb una baga que amb el ganxo, però bé amb els parabolts també mola fer algun pas de ganxo per donar-li un cert to picant, jejeje...
Apa, a disfrutar tots!!
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 05:45PM
Ep, sembla que la Punsola ja esta re-equipada! mireu el foro de la feec!
Diu:
<<En tot l' artifo s' arriba perfectament a les assegurances sense necessitat de sortir de l' estrep>>
<<Totes les reunions són rappelables i estan emplaçades a llocs més còmodes>>
<<Ben aviat penjarem les resenyes amb fotos, a les botigues i als refugis perque la gent d' aquí i extranjera sàpiguen on està >>
Bé, sort que amb aixó de "restaurar" no es modifiquen les vies que si no...
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 05:47PM
vaja! no ha sortit. Diu, mes o menys:
que les R´s estan emplaçades a llocs més comodes, que ja no cal sortir dels estreps a l´artifo i que penjara la ressenya per tot arreu amb fotos i tot perque tothom la conegui...
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 06:54PM
Vam fer la via poc abans del reequipament. A la llasta del 2n llarg ja hi havia burils. A mi també em va extrenyar perquè semblava que la llasta em podia protegir bé. Potser als primers ascencionistes no els hi va agradar l'especte de la llasta...
Re: Desiree al Cavall Bernat
November 23, 2006 08:06PM
Nois busqueu les resenyes originls i comproveu les asseguranses abans d'especular amb el que no coneixeu.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login