El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Desequipaments a Perles???

Posted by quietorrr! 
Desequipaments a Perles???
July 26, 2006 03:31PM
[www.feec.org]

En aquest link podreu veure com se les gasta el personal..el que passa es que no sé fins a quin punt ( robar primeres xapes), es tracta de una acte de suposada "justicia", o de pillar material de la manera més cutre possible, per obrir les seves vies...

Us detallo la darrera intervenció que, de confirmar-se , deixa ben "parat" al company...ja et val tio...


"Aquest diumenge vaig rebre la trucada d'en J.Belego, resulta que en Miquel Blanco li ha reconegut per telefon aquest acte de vandalisme ( robatori de primeres i segones xapes al Pont de l'Arc) com seu a mes li ha reconegut el desequipament i trencament de les vies de l'agulla de perles. Aixo es algo que fa anys que venim patin alguns, la ma "justiciera" d'aquesta...... deixem-ho en individu...
A part d'endur-se les xapes a tingut la brillant idea d'endur-se tambe uns mosquetons d'un company d'andorra en Joan Pons , tenin en compte la cantitat de pitons que se li han quedat a les mans....
Un personatge d'aquest calibre hauria de ser reconegut per tots per aquesta mena d'actuacions, per favor que tothom sapiga quina mena de persona es aquest senyor....".
PGB
Re: Desequipaments a Perles???
July 27, 2006 12:06AM
Què s'ha de fer en aquests casos?
És a dir... com reacionarieu si vosaltres fóssiu l'equipador de les vies?

Jo no entenc a la penya! :S
Re: Desequipaments a Perles???
July 27, 2006 01:02AM
perdona QUIETORRR però... vols dir que no t'has confos i que la trucada va anar al revés???és a dir no et deuria trucar el miquel dien-te que sap que el belego ha robat unes quantes xapes??? ho dic pq he repetit unes quantes vietes del blanco i no és dels que es deixa la nómina en xapes... això si, un asaltapitones si que ho és...
en canvi les del belego acostumen a ser vies equipades... be només volia donar un vot de confiança al miguelon. de totes maneres recorda que ja en un desnivel de fa uns 5 o 6 anys, sortia un reportatge de perles amb les ressenyes que duia com a títol "equipamiento alegre" o una cosa per l'estil.així que això de que hi ha alguna via a perles on "se te'n va la xapa" (del que allunyen) no és quelcom nou si no que ja tenia certa reputació.

salut i nudismepsicoblokfuking...
Re: Desequipaments a Perles???
July 27, 2006 10:40AM
Hola!

Conec el Miquel i em costa creure que el que dieu sigui cert, o que sigui tota la veritat. En tot cas, abans de criticar-lo jo escoltaria la seva versió. Els que conegueu el Belego de fa anys suposo que estareu d'acord que no és un personatge excent de polèmiques...

Sort!
Re: Desequipaments a Perles???
July 27, 2006 10:52AM
be, això últim que diu l'albert del belego no ho volia dir tan a sac però també és el que penso...
visca la prensa rosa!!!
Re: Desequipaments a Perles???
July 27, 2006 01:56PM
Segurament caldrà una versió més acurada del tema, de vegades els rumors corren com la pólvora.

En aquest cas l'acusació és molt clara...esperem que la defensa també.

I en qualsevol cas fets com aquest són una puta vergonya i una cutrada.
Re: Desequipaments a Perles???
July 31, 2006 08:16AM
Iepala penya, soc un habitual de Perles i us puc ben asegurar que hi ha un bon desgraciat que està desmantalant tot el que pot. Be, les primeres xapes i algunes segones (veles al vent 7a) del sector pont de l'Arc...i el sector de la dent de l'Alba (agulla de Perles) les ha maxacat, maxacat vull dir els espàrrecs; per cert un sector ha hon la gent que comença els hi anava força be...
No ser quina gràcia pot tenir això...
No ho entenc aquest desgraciat, aquí puteja? al que les equipa o a la penya que hi va a escalar...i a més s'ha de ser molt ruc per fotre això...son ganes de fotret a sobre a tota la penya escaladora de la zona. Es un cutre, sigui qui sigui. Diuen que es el Miquel Blanco, doncs tio ja et val. Al menys podries explicar el perquè... Ara ja hi han diversos foros ha hon ja possa el teu nom.
Ja et dic jo que tinc ganes de fotre algunes de les vies que has tret les primeres i segones xapes. En possarè algunes, per poder-les fer la penya i jo, i tio capullo que no et pilli treient-los.
Isidre
mig
Re: Desequipaments a Perles???
August 06, 2006 06:26PM
Hola a tots, no se si es el Sr."Blanco" o un altre peró jo crec que algú tindria que dir que ha pasat... la zona del Roc d'en Solà on eran totes les vies de 5 i 6 darrera de l'agulla, només ha deixat una R i ha tret vies senceres.... el problema es que si algú es fes mal per culpa d'aquest desgraciat (o un altre) valdria més que ho tornes a equipar ja que existeixen responsabilitats que es poden demanar ja que tot el material que hi ha a les parets es de us públic. Be ja us ho fareu.

Apa a escalar i també a deixar escalar...
Re: Desequipaments a Perles???
August 07, 2006 01:29PM
,



Edited 1 time(s). Last edit at 01/31/2018 11:26AM by Climbermen.
Re: Desequipaments a Perles???
August 09, 2006 07:19AM

Em posat algunes xapes noves al sector desequipat del Pont del'Arc.
De moment a les vies Veles al vent 7a, Gotetes 6c i bloc suspès 6a. Properament en posarem algunes més. Hi ha gent que vol escalar en aquest sector i el que no pot ser que un desgraciat ens o axafi tot.
Tant sols volem dir que el tio aquest respecti les vies i deixi a la penya a escalar en pau...o has entès? si no que algú t'ho llegeixi i t'ho expliqui.INCULT !!!!
Isidre
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login