El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

SANT JOSEP FUSTER

Posted by el paca 
SANT JOSEP FUSTER
June 01, 2009 09:21PM
Aquest finde,en dues jornades,ha sigut superat l`ultim llarg d` A5 que quedava a Montserrat:la via SANT JOSEP FUSTER,es una variant "Non expansion" de 2 llargs(A3,A5) situada a la Boleta foradada,al cor de frares....el Dissapte fem la Anglada-cerdà fins on comenÇa la variant i jo realitzo el primer llarg propiament dit patint i gaudint alhora i muntant una reunio de 10! peçes a prova de bombes.Rapelem. `endema jumem fins a la acrobatica reunio i en DAVID FERNANDEZ I LASEVA PUTA MANIA DE DESTROÇAR MITES I AMB UNA FORÇA MENTAL PROPIA DUNA PUTA MAKINA DESCALAR,TOTALMENT MOTIVAT I GAUDINT COM SI FOS UN ORGASME TOT ELL,va realitzar aquest mitic llarg en 6 hores i mitja,despres de la cual vaig desequipar la tirada en una horeta ja que quasi totes les peçes sortien soles.arribada al cim amb tormenta d`estiu,baixada molt fatigosa icervesa a santa ceci....que mes es pot demanar????

nota:A la mitat del llarg hi ha un parabolt en forma de pito amb anella que es,segurament,la unica peça que ,en cas de caiguda,timpediria arribar al cassot en uns segons...
La via es una OBRA MESTRA.
2ª asencio per Paca i David athos.
Re: SANT JOSEP FUSTER
June 04, 2009 09:41AM
felicitaaats bows!!
Re: SANT JOSEP FUSTER
June 04, 2009 02:46PM
Hòstia, que bo!!
Diumenge vaig passar per la carretera de Sta Cecilia i vaig fer algunes fotos. Vaig parar a la Boleta i em va semblar veure gent a la Reunió de la St Josep Fuster. Total, que a casa i fixant-me vaig veure que també hi havia algú al seguent llarg i éreu vosaltres!
Quina gràcia!
Vamus, que quan ens reconciliem amb els ordenadors ja intentaré penjar la fotillu, que tampoc és una virgeuria però mola

Moltes felicitats!!
Re: SANT JOSEP FUSTER
June 04, 2009 02:57PM
per cert, Paca, la Moanolo Primero el Grande del Ganivet de Diables,és molt exposada? Creus que sortiria en lliure?
Gràcies
Re: SANT JOSEP FUSTER
June 04, 2009 08:39PM
daviden, aaaafluixa que vénen corbes

paca, volem detalls del "tercer tiempo". Perquè acabant en 6 hores i mitja... imagino que acabaríeu fent birres en algun lloc oi?
Re: SANT JOSEP FUSTER
June 04, 2009 08:48PM
WILOW:la foto val or,som tant cutres que no vam portar camera cap dels dos.la M1ºG no es expo,la1ªtirada es un Ae antic saltejat ,el amb algun pas,al segon i el tercer hi ha com a minim 3 expànsions mes algun pont de roca fixe...esclar que sortiria en lliure!!!despres de veure el que vaig veure a la Pantxa del Bisbe fa dues setmanes ja m` ho crec tot...pero si voleu flipar: La "cinc de nou"te pinta,ja que un tal salvador gonzalez va insinuar que podria tenir color........
AlBERT: no hi ha tercer temps,soc un home casat i he de tornar dora a casa.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login