El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Barrufets al Frare Gros restaurada

Posted by bullarolas 
Barrufets al Frare Gros restaurada
June 19, 2009 04:01PM
Ahir passava pel camí de la nord dels Frares i sorpresa la meva en veure una corda fixe fins a la reunió de la terrassa que compareteixen la Festa i la Barrufets. Sento un sorellet de material, m'acosto al peu del Frare i em trobo a un col·lega. Li pregunto si ha fixat la Festa i ara ve a rematar la feina. Em diu que no, que han estat treballant en la restauració de la Barrufets. Han canviat burils (alguns estaven petats) per parabolts petits i a les Rs, dos parabolacos gansos. Em diu que amb el joc de friends, els tascons i els aliens es podrà passar i que el pitjor ha estat netejar el primer llarg d'esbarzers (feia temps que no s'hi pasava ningú).
salut i tàpies
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
June 19, 2009 04:40PM
Hola Bullarolas, la topo del teu llibre la pinta molt bé i sembla que no tingui gaire artifo. És així? i saps si es pot apura en lliure (i val la pena)?
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
June 22, 2009 07:01PM
suposo q ja piara ki ha fet la feina, xo si, es podra fer sense clavar i en lliure, obre dels incombustibles d sempre, Kim i cia

salut i tapia
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
June 27, 2009 01:31PM
Five, no recordo què surt en lliure. Ara bé: segur que reservat a bows titulats en 7è grau protegit en precari!! rotllo aliens en forats d'uves.. És una restauració, pel que em va comentar, no han afegit ni una sola expansió de més. Properament deixaran piada i ressenya a Santa Cecília.
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
July 28, 2009 02:46PM
M'estreno a montserrat nord repetin aquest viote!
Destacar el curru ke s'han tirat en sanejar-la i restaurar-la,sino arriba a estar aixi,per morir-se de por.
escalem en lliure fins a 6c i A0 sobre una roca que va empitjorant a mesura que agafem alçada i et comensa a crispar els nervis.
Passem amb tascons,camalots fins al 3 i els aliens groc i vermell.
Ambientazo i escarabats als ultims llargs.
Salut!
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
July 31, 2009 12:10PM
Iepa Enriyou
si em passes el teu correu t'envio la ressenya que tenia amb la proposta de grau en lliure. El meu és ivilarasau@hotmail.com
La via molt bona, molt ben restaurada. En lliure exigent de baix a dalt, com diu l'Enriyou al voltant del 6c/+ sobre roca normaleta. Només uns passos sortint del L2 que deia el Quim potser són 7b, però si no Ae.
Ignasi
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
September 03, 2009 08:46PM
Avui hem repetit amb el Sergi Vergés aquesta via restaurada i molt ben restaurada. Via boníssima, per qui li vagi aquest rotllo de roca cutre!!
Nosatres hem empalmat 1L. i 2L. grau 6c+ amb 7b a l'entrada de la reunió.
Empalmat 3L. i 4L.6c
5L. 6b+ , 6L. 6c+ , 7L. 7a+ i empalmat 8-9L. 6b+
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
October 12, 2009 10:45PM
PASTES escribió:
-------------------------------------------------------
> Avui hem repetit amb el Sergi Vergés aquesta via
> restaurada i molt ben restaurada. Via boníssima,
> per qui li vagi aquest rotllo de roca cutre!!
> Nosatres hem empalmat 1L. i 2L. grau 6c+ amb 7b a
> l'entrada de la reunió.
> Empalmat 3L. i 4L.6c
> 5L. 6b+ , 6L. 6c+ , 7L. 7a+ i empalmat 8-9L. 6b+


avui hem escalat la barrufets amb el quim jover, un viote molt ben restaurat, gracies a la penya de manresa i desde l´anonimat
esllavissada al Frare Gros
April 28, 2011 12:34PM
Esllavissada al Frare Gros: just per sota de l'orella ha caigut una llastra de proporcions considerables que ha afectat el primer llarg de la Barrufets.... la roca no va tocar la paret fins a la base!!!!
Pau
Re: Barrufets al Frare Gros restaurada
August 01, 2011 10:22AM
Vinga, a veure si s'anima la penya que recentment "hem passat la desbrossadora" per la Barrufets i la Festa!!
Totes dues molt bones, cadascuna en el seu estil. La festa es pot forçar bastant, sobretot el primer llarg, però queda una mica delicat.
L'esllevissada encara es veu però no afecta gaire l'escalada.
Per cert, algu sap com està el tema "legal" per obrir vies a la nord de Frares??
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login