El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Rudolf Schindl i Josep Barberà

Posted by Ricard Darder 
Ricard Darder
Rudolf Schindl i Josep Barberà
January 21, 2004 11:36AM
Em faria gràcia saber si la Rudolf Schindl al Bastó del Frare i la Josep Barberà del Cavall Bernat tenen alguna repetició o intentona.
free
Re: Rudolf Schindl i Josep Barberà
January 21, 2004 11:42AM
Sé que uns es van ficar per equivocació quan volien escalar lAresta Ribas (que hauria de canviar de nom doncs no pilla l'aresta) i van sortir mal parats.
Personalment la veig molt atractiva en la part superior per fer-la en lliure que aparentment no sembla molt extrem. Què dius?
En tot cas si algun dia ho provo primer ho faré en artifo per veure si és factible.
De fet ja vaig fer un minintent però amb mentalitat d'artifo en el que vaig fer els primers 3 metres de la via. Vaig abandonar per mal temps



Edited 3 time(s). Last edit at 05/11/2009 10:56PM by five.
Arnau
Re: Rudolf Schindl i Josep Barberà
April 28, 2004 07:44PM
Vaig fer a Rudolf Schind fa un parell d'anys, els dos primers llargs els vaig fer en solitari i recordo unes falques empotrades en llavis montserratins que feien gràcia...
Els altres llargs em va assegurar la parenta per que no em veia amb moral per fer-los en solitari. El primer llarg em va sortir pràcticament tot en lliure exepte alguns passos. 6a expo anant xapant ploms en lliure i més quegat... però es que és arrampat i si vas en artifo ti pots morir.
El segon llarg d'A4 també el vaig fer pràcticament amb lliure (6a) exepte el tram final, que per cert hi han ganxos picats amb burilador (em sembla) o sigui que porta algun ganxo de punta. A la reunió vam deixar un parell de claus guapos per que se'ns feia de nit, ho sigui que ja saps regalet si ningú la fet.
L'últim llarg es molt curtet peró amb els nervis de fer-se de nit, vaig sortir amb lliure de la reunió per anar a buscar un espit i de sobte em vaig trobar pillat i quasi em foto un pinyo.
En resum els dos primers llargs són verticals i els següents són bastant arrampats, la roca la recordo bona i la via guapa en general.
pelut
Re: Rudolf Schindl i Josep Barberà
May 17, 2006 12:15PM
jo tambe la e fet,els 2 primers llargs amb solitari i el resto amb l,ester fen un bon vivac a la tapia,els llargs de rampa en artifo amb alguna sortideta pero lo justet,que la po ja m,apretava,a nosaltres ens va agrada molt i la vem disfruta,a remarca la sortida a la r del segon llarg i l,ultim llarg d,artifo,vertical i molt genial,recordo un pontet de roca que uuuuyyyyy que guai,va prou que m,estic posant en estat de ereccio,salut i tapia
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login