El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Anglada-Cerdà, Boleta Foradada

Posted by Forat 
Forat
Anglada-Cerdà, Boleta Foradada
January 19, 2004 11:37PM
Molt auténtica i més asequible del que em pensava. També m'havia imaginat que la roca seria més bona però sense ser excel.lent no cau a catxos de forma alarmant, nomès s'ha d'anar una mica amb compte. El primer llarg és guapo, mig xemeneia, mig fisura amb un tram difícil, de col.locació. Hi ha tacs de fusta però va bé portar peces grans. Reunió als 50 metres. Després bé una caminada per una vira herbosa cap a la dreta que dona pas al vertitable segon llarg. Aquest i el tercer els vaig empalmar (60 m.). Es tracta d'una fissura molt guapa, on trobarem poca cosa però que accepta tascons dels grossos i friends mitjans i on hi ha molt de canto. El pas més xungo, en contra del que diu la ressenya, el vaig trobar just abans d'arribar a la reunió. En lliure VI-. El següent llarg ja comença a desplomar. Vaig fer en lliure fins on s'acava la fisura (VIº). Està reequipat amb parabolts menys on hi ha pitons. Però han deixat tots els burils antics cosa que pel meu gust ho veig lleig però bueno, s'ha d'agraïr reequipaments d'aquests.
En total 165 m. MD Vº/A1 (caldrà portar molts friends i tascons) o MD+ VI-/Ae, en lliure 7b.
Jo vaig ficar camalot gris, blau, groc i vermell i també tres tascons molt grossos.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login