El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Reequipament a FRARES de la Ocean Banyoles Wall?

Posted by manaslu 
Reequipament a FRARES de la Ocean Banyoles Wall?
September 11, 2006 08:25PM
Aquest cap de setmana m´he estrenat en això del soloist... La via escollida fou la "Festa del Paca". Però el meu instint classicorro em va fer pujar per la linia del costat, més evident, l´Anglada Cerdà (molt xulo el 2n llarg d´A2, de molt de curro i amb burils dignes de museu).

El que em va sobtar va ser veure una linia de parabolts que sembla que creua la Ocean Banyoles Wall. Sabeu si es tracta d´un reequipament? Una nova via en lliure molt aprop?? Doncs els bolts estaven a pocs metres dels burilillos que pugen a la dreta de l´Anglada (...imagino que eren els de la "Ocean").

De moment hi ha una corda estàtica a partir del 2n llarg. I amb bolts cada 3 o 4 metres com per fer-ho en lliure.

Algú en té noticia?

Fins aviat i visca Catalunya LLIURE
Re: Reequipament a FRARES de la Ocean Banyoles Wall?
September 12, 2006 09:48AM
Curiós!, no en sabia res...

Els llargs d'abaix de la Ocean sortíen bé en lliure i parant-se als burils, però la roca no era cap meravella. Si és una via nova potser està tot una mica apretat, no?

Esperaren a veure que surt, igual és una obra d'art!!
Re: Reequipament a FRARES de la Ocean Banyoles Wall?
September 12, 2006 01:00PM
Hola

Aquesta línia de parabolts hja fa molt i molt de temps que hi és ( no la corda), i ja havia confós a laguna cordada...crec fins i tot que en el llibre de l'hita hi surt algun comentari...

LA ocean Banyoles...quin pati...

I el projecte, suposoq ue sortirà per una o per l'altra no?

Saluuut
Re: Reequipament a FRARES de la Ocean Banyoles Wall?
September 13, 2006 12:43PM
El que em va cridar més l´atenció és que trepitjava gairebé literalment la Ocean Banyoles...

La corda estàtica que hi ha, sembla estar una mica en mal estat. Per tant, no sé si hi ha algú realment treballant amb aquest projecte.

Salut ;)
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login