El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Escalada a Eslovenia

Posted by Jordi Alpino 
Jordi Alpino
Escalada a Eslovenia
May 31, 2006 09:26AM
Busco informació d'escalades clássiques per Eslovenia. Sabeu on la puc trobar?
UnAcojonao
Re: Escalada a Eslovenia
May 31, 2006 11:02AM
A Eslovenia?????????????
La Haine
Re: Escalada a Eslovenia
May 31, 2006 01:39PM
fa poc vaig llegir un reportatge del tantras guapíssim...és a Eslovenia, bé, em sembla que si...teniu pensat anar cap allà...la meva idea ñés anar amb la furgo cap allà passant per dolomites i croacia...si trobo la informació te la dic!!! agur benhur!!
Jordi Alpino
Re: Escalada a Eslovenia
May 31, 2006 02:18PM
sí, acojonao,... la primera setmana d'agost potser anem cap allà. Ho estem valorant. La intenció seria anar cap al Triglav(fer alguna vieta per la cara N) i alps julians i tornar passant pel mt rosa.

Si sabeu d'alguna guia o d'informació, repeteixo que m'interessa pq va escasa... informació d'escaladaes
Axel
Re: Escalada a Eslovenia
July 13, 2006 07:41PM
Eps!nosaltres també tenim intenció d'anar a Eslovenia (espero que no ens quedem amb la intenció...je, je). He trobat guies d'escalada esportiva (a la Pleta i a Altaïr), però no tinc res de clàssica. En principi volem fer esportiva però si trobo informació de clàssica i enganyo el company, je, je, també faria alguna cosa. Així que si trobeu quelcom ja direu, jo encara m'he de barallar amb l'internet a veure que trobo (hi ha alguna pàgina que pagant et pots baixar una guia, però ara no recordo on...).

Buff...vacances...roca...cervesetes...ja m'emociono...
jordi alpino
Re: Escalada a Eslovenia
July 14, 2006 08:46AM
He trobat alguna coseta molt incipient en alguna página. La página que dius es Coronn i per l'estil em sembla que només aconseguirás topos d'esportiva. També m'han dit que a la cara N del Triglav la roca no es molt bona. de totes formes en la travessia del Berhault pels Alps hi era.
Apa. ja dirás!!!
ivan
Re: Escalada a Eslovenia
July 14, 2006 09:17AM
hola company,
recordo haver vist en un extrem, ja fa molt de temps, un article d'en Jordi Lluch (crec)sobre un recull d'escalades classiques als Alps Julians. Molava perque es veien unes fotos i unes ressenyes guapes i ni tan sols sabies on parava aixo dels Alps Julians. Suposo que si busques amb aquestes referencies trobaràs quelcom.
Em sap greu no poder-te dir res més exacte pero com ja té dit fa molt de temps que ho vaig llegir.
Fins aviat
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login