El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

SINFONIA METALICA

Posted by el paca 
SINFONIA METALICA
July 05, 2009 06:03PM
5ª asencio (segons llibre de piades de la via) en tres "Pegues" a carrec d`en Xavi Aiguats i Paca.

La via es molt xula,pero te algunes particularitats:
Fins R4 anar fent amb mes o menys fortuna (A2) reunions equipades amb 5 burils.topeambient,escalada artificial en diedre,troçets amb herba/terra....tipic de la zona,GUAY.Al tercer llarg va petar un buril, i al ultim dia el varem REEQUIPAR amb unaltre buril i LA MATEIXA XAPA,quedan el llarg igual que estavaSENSE ALTERAR NI MODIFICAR RES!
El 5 llarg la cosa camvia:son 12 burils i de cop i volta zas!,s`acaba la roca i comença un festival de terra,sorra,terra,sorra,mes terra,mes sorra etc,pitonat en llocs ingraduables i sense trobar la 5ª reunio,que creiem que era un pi geganti que resta tombat i es veu desde la carretera.es monta reunio improvisada en un abret,pitonat algo i que la sort t`acompanyi...(que no caigui el company)ultim llarg curtet pero amb arbres i vegetació que ajuda a sortir.Via Recomenable dedicada al Taxaire d`en j.m.vendrell que aquesta li falta!!!
Material:20 pitons llargs i algun estri mes segons cadaescú. MOLA FER EL QUE NO ES FA:
Re: SINFONIA METALICA
July 07, 2009 10:28AM
Hola Paca,

Almenys suma-li DUES ascencions més ( en el pot tampoc hi constava escrita la dels que ens la van referenciar que l'havien fet just abans). I no recordo si vaig llegir-hi una ascenció de la BMA ( tati i kim) que "crec" que també m'havien comentat que l'havien fet.

El 1993 hi havia MES vegetació i part del llarg que dius era "matojo tracció", igual que el darrer. També em sembla recordar que hi havia un tros de corda fixa, com a la sortida de PURPURA PROFUNDO...( on crec que tampoc vam escriiure res en el pot de la coveta abans del cim).

HEHEHE, PACA!!!!, pensant en "pitonatges" curiosos, recordo un BONG, en sostre, clavat en ARGILA HUMIDA a la VOL RAS...que buenooooooo...deixava bastant per sota els de la sortida de la cova de la TIM de diables...no et queixis tant!!!! ;P...per pitonatge "interessant" passa't per la DESPERTARES...buf, el A4 és el més "solid"...quan no esta moll el fanguet aguanta prou bé...i ens hi vam baixar!!!!

La Verdaguer Rossell bastant del pal, i la TIM menys equipada,i igual encara més rostollenca...però almenys ja vas més mentalitzat.

El que no acabo de entendre és com collons pujaven en lliure per alguns trams els de MAnresa...excepte la PURPURA la resta tenen trams molt cutres i poc protegibles amb solidesa...

PER CURIOSITAT: Per on vau accedir a la tapia i com estava l'accés?

PER CURIOSITAT 2: Algú disposa de còpia de la info EXTREM sobre aquesta paret?
Re: SINFONIA METALICA
July 08, 2009 06:03PM
no em queixo,es que hem faig gran!!!!!
comentaris: 1 la despertares no te repetició,per tant, ja la tinc pensada
2 el troç de corda que dius hi era,pero nomes tocar-lo es va TRENCAR com si fos una branqueta,estava cremat,i això ens fa pensar que poitser es la primera repetició despres del incendi(?)
3 el bong de la vol ras es un cellement per que l`he posat jo...
4 la tim ja l`he feta,la verdaguer rosell fa por per que està acabada per dalt...
i 5 l`acces el varem fer per coll de porc seguint fins el miracle i dalli pe el cami transversal AMB UN EQUIPAMENT NOU DE CORDES I PARABOLTS fet aquell mateix dimarts pels bombers del grae que comentant que el patronat dona pasta per aquest tipus d`arreglos...
JO TINC L`EXTREM DEL REPORTAGE D` ECOS. va ser el primer que hem vaig comprar en la vida.
Salut i a per un altre"!!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login