El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED

Posted by bullarolas 
Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 04, 2010 02:51PM
Hola,

Nova via al Montgròs, entre la Griviola i la Ying-yang que aprofiten els canalons característics deixant al mig un esperonet impecable. Un mar de conglomerat boníssim que la Chop Suey supera fent ziga-zagues i tirant d'artificial quan el grau apreta. La idea era passar en lliure apurant al màxim les expansions (el meu màxim, és clar!) de manera que la cosa ha quedat amb un parabolillo del 8 cada deu metres aprox. quan la cosa ronda el 5+-6a (navegades importants) i sense res en els trams més fàcils (els dos últims llargs han quedat nets). Cal anar protegint-se el tema amb els camalots fins al # 2, els aliens i algun tricam (fins al #3). L'artifo és mínim i amb 8 ploms passes tirant de ganxos i allargant els passos.

Tot i que un parell de desplomets m'han semblat al voltant del 6b, caldrà alguna repetició per anar afinant el grau. Roca increïble. 6a obligat. A veure si algú s'hi fica i explica el què.
[attachment 787 viachopsueymontgrosmontserrat.gif]



Edited 2 time(s). Last edit at 05/11/2010 07:28PM by bullarolas.


Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 04, 2010 05:17PM
Pos ja veus quina és la meva firma.No cal dir gaire més. Quan torni algun dia a trepar per montserrat aquesta me la vaig a fer segur.
Segur que surt en lliure no gaire desfasat, eh?
I te l'has currat molt més que l'espitada que vaig fer fa anys per allí a la vora (retrobolting).
En fin haurem de tornar a grapejar els ametllats "garfaserreginencs" de la "mole".
Felicitats, tot i la "apretosis".
M.Blanco.
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 04, 2010 05:30PM
molt bona! tardaran a veure'm-hi...com a mínim uns 6 anys ara ke ja ha passat la temporada sud...
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 05, 2010 02:34PM
Congratuleixons bow...

Pos de cara a l'estiu ens podríem anar mirant el tema de les Needles no?

buah, quina resenya més guapa...sembla difícil eh?

Ale adéw

TR
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 05, 2010 07:18PM
.. merci als coleguis !!!))) que això és com anar a fer unes birres al Glaciar i comentar jugades, projectes, batalles i inquietuds vàries.... un rotllo collonut!

Miquel, la veritat és que no sé si el grau apreta o què. No sé com ha quedat (sincerament): vas sol i sempre et sembla que pica més del que és en realitat. L'apretosis es nota poc, hi queda espai entre els dos canelons. Tranki, m'hi apunto si abans vens al Montgròs i li fem una repetició sense l'estress de la primera.
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 05, 2010 07:39PM
felicfitats!!!jo t`acompanyaria....de segon!!! i feina a pujar els cinc sups!!!!...de moment pero,haig de practicar a askatu...bona via de bona tendencia!!!salut.
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 06, 2010 08:29PM
Felicitats per la via, crack!

A tibar-li fieres!!!



Edited 1 time(s). Last edit at 05/06/2010 11:06PM by ferran.
Re: Nova via al Montgròs, Chop Suey, 240 mts. ED
May 08, 2010 02:40AM
Bull...¡ Felicidades!,,, a està via ya le habia hechado Yò el ojo el año pasado,,, pero seguro que no la hubiera abierto tàn güai como Tù, ahora y desde el mes de Octubre estoy en dique seco, por una lesiòn sufrida en la rodilla izquierda bajando por la canal de la Pared de Aragòn, la semana que viene me vuelven a intervenir por 2ª ocasiòn, la cosa es que ya me he perdido està temporada, y lo peor de todo esto es que no se si voy a volver a escalar, ¡en fin!,, esperemos que si , y si no es asi, seguire disfrutando de todas las buenas actividades y cosechas que los BOUS como Tù sigais realizando,,, SALUDOS.
chop suey 6b+/A0
February 01, 2013 06:20PM
Hola, avui hem repetit la via, casi tota amb lliure menys un pas del primer llarg!
Els llargs surten:

L1 6b+ amb un A0 al primer parabolt
L2 6a+
L3 6a
L4 V
L5 V+

Material: Semàfor aliens i algún tricamp

Via molt bona amb roca excel·lent!



Edited 1 time(s). Last edit at 02/01/2013 06:26PM by roger.
Re: chop suey 6b+/A0
February 01, 2013 06:56PM
Forçant en lliure i a més amb graus més baixos que a l'original!
Hauràs de tornar per sol·lucionar l'A0. Com és que se us va resistir?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login