El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos

Posted by Piju 
ed1
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
September 20, 2005 04:44PM
hola piju, soc l´edu, mediona
collons com anem, no? amb aquest grau...
ens veiem a la sala.
felicitats
willow
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
July 05, 2006 04:32PM
Hola a tothom!

El dilluns, amb el Raul, ens vam arribar fins a aquest màgica racó de la muntanya i vam fer la vieta. Moltíssimes felicitats, heu trobat un lloc preciós! Vam gaudir molt, tant de la via com del lloc, que ja us dic que és màgic!
Vam fer l'aproximació per la canal del miracle i guai, és un passeig del tot recomanable. Amb aquesta via heu aconseguit una d'aquelles coses que jo crec que son l'essència del nostre esport: tant l'excursió fins a la via, com el traçat de la via, com l'indret on es troba, com el paissatge que ens acompanya com el cim, com les emocions que t'aporta... és tot meravellós, quina enveja :-)

Vam sortir a quarts de 2 del cotxe i vam arribar-hi a les 10, més o menys i sense córrer. Vam escalar a l'ombreta i amb 4 horetes (+o-) escales la via. Pedra bona amb algun lloc una mica trencadillu.

Doncs això, moltíssimies felicitats als "obridors" i animar a la gent a escalar-la.

Salut i autodeterminació!
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
July 05, 2006 06:16PM
Doncs me n’alegro molt de que l’hagueu gaudit. Tens raó, el millor de tot plegat és el racó.
Ah, de vosaltres m’esperava una decotació sense pietat! (la Belladona 6c? ...ja us val màquines!).
Ja m’agradaria a mi poder fer una de les vostres a la Roca del Diable. (de moment el que he vist m’ha donat mal de ventre...)
Salut montserratins!
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
July 31, 2006 08:39AM
Hola a tothom! El dissabte passat vam fer la via i ens va agradar moooolt! Tambe vam fer l'aproximacio per la canal del Miracle, amb la calma, pero vam sortir massa dora, alla les 10-11 del mati, aixi que vam tenir moooolta estona a peu de via abans no va començar tocar l'ombra(i en aquella canal no hi ha massa lloc per estar comode...)
La primera tirada ens va tallar una miqueta, bastant romet tot en general i amb la roca una mica molsosa o amb no se que, que no dona massa bon rotllo; pero l'hi vas agafant l'aire!
La roca es molt bona en general tot i que cal anar en compte, sobretot per alla la llastra.
Moltes felicitats als aperturistes per la feina, una via per a disfrutar!!!! Estem esperant la següent amb impaciencia.

Que vagi be!!!!
Re: MOJO PICÓN. Nova via a la Nord d'Ecos
July 31, 2006 04:00PM
Felicitats per l'ascensió en lliure i endavant amb la campanya Montserratina!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login