El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

via joana a la n. d`ecos

Posted by paca 
paca
via joana a la n. d`ecos
June 11, 2005 07:39PM
Nova via oberta amb un vivac d`hamacas a la R4.6llargs(A3,A4,A4,A3,AE-A2,Ae-A1-V),entre la "LLuna vagabunda lluna" i "Montserrat francisco grima".Via de feina.Oberta per baix al rotpunk.Ultimes vivencies montserratines.

-Lo que si que va molar va ser veure com dos maquines que pujaven en lliure,sense tants trastos i rapidament per una zona propera a nosaltres:feien la 1ªintegral a la "via mojo picon".Felicitats i va ser un plaer mirar-vos mentres nosaltres progresavem tant lentament...(i arcaicament!)

Molta sort a les cordades futures que vulgin repetir la via "joana":pot i premi per els segons ascencionistes.SSAAAMMMMBBBARIIIIII......
Pau
Re: via joana a la n. d`ecos
June 13, 2005 10:26AM
...iep Paca!!!...ens pots informar una miqueta del material i tipus d'artifo?...Xalú!!
Re: via joana a la n. d`ecos
June 13, 2005 12:10PM
Ei Paca, tambè va ser un espectacle veure per on pujaveu, i ara que ho penso, aquella paret tindrà quatre vies de concepció i estils ben diferents; en la varietat hi ha el gust, la qüestió és que hi hagi aventura!. Felicitats per la via!
paca
Re: via joana a la n. d`ecos
June 18, 2005 08:32PM
pau de tot i molta paciencia!
Re: via joana a la n. d`ecos
June 30, 2005 05:13PM
hola paca, no em conexies i de fet jo tampoc, laltre dia vaig vere una foto teva a la vertex i ves per on resulta que un dia mentres repetiem la punsola amb un company vem veure un parell d'escaladors que repetien una via al morral del cavall (artifo i tal) i remirant les fotos crec que potse ets tu, si vols te les puc enviar i si no pos no, com vulguis.
Re: via joana a la n. d`ecos
June 30, 2005 06:16PM
Jordi,

No sé si et va arribar el mail de la Maladeta. Ja me'n diràs quelcom

Salut
paca
Re: via joana a la n. d`ecos
June 30, 2005 08:12PM
deixala al refu de santa ceci junt amb el teu trelefon i digues que es per mi.gracies per endevant
jordi
Re: via joana a la n. d`ecos
July 01, 2005 01:13AM
be el tema es que son amb la digital, aixins que si em dius algun mail te les envio amb un moment.
jordi
Re: via joana a la n. d`ecos
July 01, 2005 01:30AM
Mira he penjat dues fotos i aixi pots mirar i verificar si realment ets tu o m'he confos (les he fet mes petites pel tema d'espai i tal, les originals son mes grans):




es una via que comença amb un diedre. i les fotos deuen ser del novembre de l'any pasat no ho recordo exactament.



paca
Re: via joana a la n. d`ecos
July 09, 2005 06:54PM
GR
GRACIES PER TANTA FACILITAT JORDi!!!!!!!!!
Si,soc jo,la pantxa em delata.Aqui estava fent una segona ascenció i el tram que veus es un A4 sup.estava "de curset" amb un jove i canyero escalador que volia apendre el tema d`artifo.Les fotos son guays!!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login