El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba

Posted by bullarolas 
Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 21, 2009 12:40PM
Hola,

Us adjunto la ressenya d'una nova via a la Miranda de Can Jorba. De fet es tracta d'una variant que empalma amb la segona R de l'Andreví. La via no compta amb cap expansió i tampoc calen els pitons, només els friends, els micros i els tascons. Escalada matollera amb roca acceptable. Utilitza un spit de l'Andreví al primer larg, en creuar-la. La resta, al gust del consumidor (per a col·leccionistes amb ganes de disfrutar dels diferents "colors" que ens aporta aquest joc plè de variants que és l'escalada).
[attachment 530 Paraboles-de-colores.gif]


Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 22, 2009 09:48AM
bonissima la dedsicatoria...
Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 23, 2009 08:33PM
...tornes a cabalgar? ...ens devem una via !!!!!!!! (emocion sin expansion)
Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 27, 2009 12:43PM
Maluta, Desdicatòria desdicadíssima... i és que tota escola filosòfica necessita es seus exemples pràctics.

Paca, M'hi apunto. Tot i que amb els estreps estic un pèl peix, ja t'aviso.
Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 28, 2009 10:42AM
Quina por quan els vells samurais tornen a cavalcar !!!!

Bulla...que jo creia que t'havies passat al aldo oscuro del gremi del tientu i del magnesiiii !!!!

Curiosa via...;P, vols dir que te la "homologaràn"??
Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 28, 2009 11:59AM
Joer Trank, que amb això de "viejo samurai" se'm destrempa la catana!!! ... i encara hem de donar molta guerra!!! ;O

Això de les homologacions depende del Kristal con que se mire, no? .. només espero que el dia que s'inventin un ministeri d'esports creïn una direcció general d'escalada i que al capdavant de tant lloable institució posin com a director general algun dels mencionats... que cal algú sistemàtic i amb una mica de criteri administrativo-institucional, home! ... tanta tendència suelta!! ... tant de color!! això no pot ser home!! ... tanta diferència!!
Re: Via Paraboles de colores a la Miranda de Can Jorba
January 29, 2009 08:46PM
jo vaig molt ballena en lliure!!!!....pero oju,en lliure sobre-equipat,perque en lliure expo encara li mantxo!!!(per collons) kedem a partir de l`` abril.ok???
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login