El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

plecs

Posted by M 
M
plecs
May 04, 2005 02:34AM
Algu em pot dir on puc trobar alguna ressenya de la via Jordi Vidal als plecs?, gracies i salut.
willow
Re: plecs
May 04, 2005 11:39AM
Bones!
Em sembla que el Kim i el Salva no l'han fet la ressenya, però a continuació te la descric i segurament que amb això ja la podràs fer:

1r llarg: espits que allunyen una miqueta (a la dreta de la Rosaura)i que surten en diagonal prounciada cap a la dreta a buscar la gran bauma de la Tai-xí. 6b+ d'anar fent. 40 o 50 metres i 12 o 13 cintes.
2n llarg: surt a la drerta de la bauma i ja es veuen els parabolts i algun espit a l'inici.6c més o menys i 8 o 10 xapes. 25 metres.
3r llarg: placa del mogollón! 7a+ d'aguantar el tipus. més de 15 cintes diria i uns 40 o 50 metres. Molt guapo. Reunió de luxe a una baumeta.
4t llarg: mur guapo que cap a dalt va perdent verticalitat i s'acaba ajuntant amb els burils de la Tai-xí. Reunió als burils em sembla. Moltes cintes, 35 metres més o menys i 6b/c.

Molt bona pedra en general i grau obligat 6a o 6b com a molt. La via no té pèrdua. A part del primer llarg i algun espit del segon, la resta età oberta amb parabolts amb xapes d'aquestes mimetitzades.

Salut i a disfrutar!
M
Re: plecs
May 05, 2005 10:07PM
Merci willow.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login