El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Manyos en LLiure

Posted by Pere 
Manyos en LLiure
September 26, 2006 10:03AM
Aquest estiu va sortir la via tota en lliure menys el sostret de l´últim llarg, que són 4 passos difícils però surten.
Molt maca per anar en lliure, aèria, equipada i amb una pedra que millora molt amb l´alçada.
Una cosa que no ens va agradar és l´emplacament de les r´s, ja que estan en els llocs més incomodes i penjats possibles. Imagino que els obridors els hi devia semblar que la via guanyava en ambient.. ??
Salut. BMA



Edited 1 time(s). Last edit at 05/05/2008 10:09AM by ferran.
Manyos en LLiure
September 26, 2006 10:48AM
Hola Pere

Vaig intentar fa temps aquesta via, i em molaria saber quins graus surten per fer-la en lliure, especialment el segon llarg...

Poster que estigui en un error, però em vaig trobar que aquest segon llarg, apart de difícil, era d'una roca arenosa i crostosa, el que em va destrempar força...¿Pots ser que estigui confonent la Manyos amb la Cobo Pamplona???

Ll1: Fissura 6a+, pitonable, arrenques des de sobre un arbre
Ll2: Placa A1 primers passos, i a1e amb algun pas d'A1...en lliure se'ns trencava tot
Ll2: Placa inicial d'A2 (6a+) i V+ en un diedret on la roca ja millora.

Gracies i salut!
Re: Manyos en LLiure
September 26, 2006 11:52AM
Bones Tranki.
Com ja dius la Manyos és la que al primer llarg pots començar ajudant he amb un arbre. I graus orientatius:
L1: 6a+ o 6b pedra acceptable.
L2: 7b+ a escalar amb tacte.. Tirada guapa. Abans de fer-la la vem netejar..
L3: 7a equipament i pedra rústica.
L4: 6c o més raro
L5: 6a o 6b.. Comú amb la Dansa.
L6: 6b o 6c.. Comú amb la Dansa.
L7: 6a i 4 passos del sostre que no vem engalomar i deu ser 7a o 7b..
L8: IV.
Re: Manyos en LLiure
September 27, 2006 10:22AM
Epa Pere

Moltes gracies i felicitats per la bona feina! Les dues vegades que vaig intentar el segon llarg l'únic que vaig fer va ser arrencar crostes...


Saluuut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login