El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Sant Benet, vies Made In Alsina

Posted by DJMA 
DJMA
Sant Benet, vies Made In Alsina
January 19, 2004 09:37PM
3 vies de l'Alsina, de les asequibles...

TIM a la Mòmia, Selvàtica, de les que marquen la pell, com les clàssiques TIM. Mola portar una desbroçadora i un mono militar. Una xemeneia a meitat de via és l'únic tram en el que farem escalada en roca. No vaig ficar res perque no portava res.

Pryca a la Prenyada. dos spits en 35 metres Vº/V+. Es pot ficar algun camalot però millor tenir clar que no caurem. Una mica "atrapada" entre les vies del costat: a la mínima que et despistes ja et trobes a la via del costat.

El Corte Inglés, a la Miranda de Sant Bent. De les tres, la més guapa pel meu gust i amb diferència. 50 o 55 metres totalment nets. En la primera ascensió van montar "R" a una baumeta, però no cal fer-la doncs està molt a prop del terra i en 50-55 metres es pot arribar fins al cim. Només vaig ficar un merlet, un alien taronja i una baga a una sabina (potser hauria molat un friend del 3 i del 3 i 1/2 per ficar a la baumeta però no portava). Per descomptat, anar sobrats de coco i de grau. L'entrada és molt vertical, i puja per un lloc on s'endenvinen forats. El pas xungo està relativament a prop del terra. La sortida de la bauma tot recte, sembla xunga i ho és però té canto. Deu ser un IV+ ajustat o un IV+ de bloc perque a mi em va semblar més difícil que IV+.
Gerber
Re: Sant Benet, vies Made In Alsina
January 19, 2004 09:38PM
El dimecres passat vaig escalar la Kung-fu de la mòmia. La via ja l'havia escalat feia més d'un any però l'altre dia vaig encadenar tots els llargs acompanyat pel Jaume. Pels que no la coneixen aquesta via té una dificultat màxima de 7a+ (6c obl) i una llargada de 120m. L'autor de la via J.M Alsina es va currar ja fa uns anys aquesta obra mestre des de baix amb el taladro i escalant en lliure. La via és de les més guapes de la zona tant per la qualitat i varietat dels passatges (bombos, plaques, esperons...) com per l'estil en que està oberta. Re, una via rollu wenden en que per repetir-la necessitarem només cinc cintes, una passada d'itinerari que no podem deixar escapar. Llàstima que la penya no obra més vies d'aquest tipus, clar, és més facil fer artifo o posar bolts a cada pam.
Em trec el barret.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login