El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Esperó Màgic de la Prenyada

Posted by Koki Gassiot 
Esperó Màgic de la Prenyada
July 14, 2007 12:44AM
Algu te informació actualitzada de la via Esperó Màgic de la Prenyada??

Recordo que era una via preciosa, però amb un burilets molt penosets... Algú la feta ultimament??

Salut!

K.
Re: Esperó Màgic de la Prenyada
July 14, 2007 11:22AM
JO LA VAIG FER FARA UN ANY I MIG I EN VA SEMBLAR MOLT MACA, ROCA MOLT BONA I UNS LLARG DE BOLOS TÍPICS MONTSERRATINS (D'AQUELLS QUE PER CAURE T'HAURIES DE TIRAR) NO SÉ SI HA ESTAT REEQUIPADA. NO ET LIIS AL TERCEER LLARG, VES CAP A L'ESQUERRA I NO A UNS BURILS QUE ES VEUEN A LA DRETA!!!
ALGUN ALLIEN PEER DONAR MORAL, CORDINOS PER MERLETS I 10 CINTES SÓN SUFICIENTS (SI EMPALMES 2N I 3R LLARG PORTA ALGUNA CINTA MÉS,...)

SORT!!!
Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
September 19, 2009 08:55PM
Hola gent,

Ahir fent la Cerdà Pokorsky vaig veure al primer llarg i la primera R de l'Esperó màgic algun parabolt (de xapa petita al llarg) però més amunt res de res. Algú sap si s'està restaurant?? Es retiraran els espits TAK posats de més als 80??

Salut i canto ;)


tens la ressenya actualitzada (hivern 2009)
[attachment 637 magic.jpg]



Edited 2 time(s). Last edit at 09/19/2009 09:03PM by bullarolas.


Re: Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
November 02, 2009 10:13PM
Ahir vam repetir la via i tal com s'ensumava per aquí les reunions estan totes amb bolts nous (menys la última). També hi ha un parabolt substituint un buril abans d'entrar a la R1. Per la resta ja se sap... via tope bona amb gandarral inhumà! La veritat és que ens l'esperavem més "expo". No sé si s'han afegit seguros o què pero la veritat és que no la vam trobar com per passar por. Molt recomanable empalmar 2n i 3r llarg per evitar el factor 2.
Molt bona la topo del Bullarolas amb tots els seguros que es troben, hi vam trobar un pitó extra a la fissura del primer llarg.
Unes quantes cintes i a disfrutar! els merlets quasi k ni fan falta però sempre li donen el toke romantikillo...

Salut!

PD: tinc fotus prou bones de la penya que estaven penjats a l'Anglada i Xavi Rabat del Cavall. Si els aludits ho llegiu ja direu si les voleu!
Riu
Re: Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
April 06, 2010 01:25PM
Malgrat tot el que es diu per aquí aquesta via no em deixa de sorprendre'm. Només em cal afegir que és bó portar una molt bona ressenya si no l'embarcada és bastant probable. Els burils/spits rovellats costa distinguir-los entre el mar de còdols cosa que fa que t'ho miris una mica. La ressenya del rock-topo diu al segon llarg tirar sempre amb tendència a la dreta, ojo, a dalt per buscar la reunió cal pujar més aviat a l'esquerra, encara que és evident perque els cantells et porten cap a allà. Al darrer llarg vaig possar el pont de roca i vaig desgrimpar per escalfar-me les mans. Després em va semblar més fàcil tirar directe pel desplom però no era així, millor pujar i flanquejar. Itinerari amb trams molt verticals però amb cantells soprenentment bons.
Re: Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
July 17, 2010 10:39AM
La vem fer fa uns dies amb un colega i està perfecte per no patir, la màxima dificultat es veure les plaquetes del espits vells ja que tenen el mateix color que la roca, genial per portar a algú per iniciar-se en via a Montserrat, interessant portar cintes per merlets, el colega va ficar tres en un matix llarg, queden genials
Re: Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
July 19, 2010 02:26PM
Hola,

No sé com han quedat els llargs, Les Paul?? En la ressenya que vaig penjar fa un any ja es veien alguns espits TAK de més posats a mitjans del 90... concretament hi ha dos espits afegits al segon llarg i un al tercer (són els que no tenen parelleta de burí..)

salut i calda!
Re: Reequipament parcial Esperó Màgic de la Prenyada
July 20, 2010 07:03PM
La via ha quedat molt be, hi ha aire entre seguros pero la roca és molt bona, insisteixo merlets i en el primer llarg en el diedre cap alguna peça prescindible, a disfrutar!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login