El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat

Enviado por ferran 
Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
18-November-2010 10:21
Holas!

En vistes dels preus de l'habitatge he pensat que dormir en paret surt més econòmic, sobre tot si es fa sense hamaca. Jejejeje.
Res que buscava vies per dormir en paret i havia pensat en itineraris com la "Cósmica" de Diables, recordo que hi havia un bivac al·lucinant a la 6ª reunió per dues persones justet, justet i amb un ambientasso impressionant.
I la "Libertad Provisional"? em sona que a la cova de la R4 es pot dormir (Algú s'enrecorda si es pot i quantes persones hi caben?).
A la 2ª reunió de la GAM com a mínim hi cap una persona, però 2??? potser molt just.
I a la 5ª reunió de la GAM em sona que era gran però inclinada, no gaire bona per dormir.
3ª i 4ª "R" de la Sánchez-Martínez.
3ª reunió de la Cósmica/Lluís Creus.
4ª reunió de la Lluís Creus

A veure si algú que ho tingui més recent s'enrecorda o apareixen altres vies de la cara nord de Montserrat.
i si és en cova millor encara!
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
18-November-2010 11:46
Recordo que en Tranki va netejar la cova de potser la R5 o R4 del Mirall i deia que s'hi podia dormir?????
Riu
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
18-November-2010 20:16
A la "Plaça Catalunya" a l'Aeri, al peu de la TIM em sona que hi havia una bona repisa, plena de matolls.
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
22-November-2010 10:42
Uepa.

CONCRETAMENT la R5 del MIrall. Originalment era una bauma plena de TERRA, però de bon tamany. Ara ( suposo encara) hi cap unapersona còmodament estitrada ( sóc tamany "S-M"). et pots moure però si has de cuinar millor en HAMACA o a la guíndola. Hi vaig passar dues nits sense problema....

Afegiria també alguna "coveta o baumeta-xemeneia"...rotllo LOVE CLIMBING glacial: La xemeneia de la SOSTRES, damunt de Plaça catalunya...sense ambient i molt "intim"...hehe!

Per "ambient" crec que la repisa de la COSMICA s'endú el premi FIJO...Si vas amb hamaca la R6 de la ANGLADA CERDÀ de l'Aeri és FLI-PAN-TEX...

Salut i bons vivacs...
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
22-November-2010 10:45
IUps, me'n deixava un..molt TETRIC..ala LLUIS CREUS-TIM diables...sobre la COVA, fet l'artifo...surts de l'arbre i hi ha un diedre ( vº)..a la meitat i abans del marronaco del diedre de VIº per arribar a la xemeneia-sostre, vaig fer R en un FORAT-COVA-NINXOL...una mica necròfil però hi cap una persona odues assentats....és un TUB-NÍNXOL...els dos pitons que hi havia van desferse'm a les mans però hi ha algun cap de buril i a base de friends vam yriangular el tematridimensonalment i de manera solvent....seria un bivac rotllo TALP o dràcula...una mica tètric...com la via en sí...
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
26-November-2010 18:03
en la entrada de mas -brullet , esta el diedro donde empieza la via , queseguro es confortable un rato,
Re: Bivacs en paret a la cara nord de Montserrat
29-November-2010 12:26
6ª reunión de la Diagonal del Vertigen en el Ganivet de Diables.
1ª reunión de la Muntsa a Ecos.
4ª reunión de la Barrufets de Frares.
Hakunga Matata de Regina.
Marquises.
4ª de la Festa del Paca en Roques de Benet.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar