El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Rumors a MONTREBEI

Enviado por Sorprés !!! 
Sorprés !!!
Rumors a MONTREBEI
16-March-2006 08:14
Buenas !!!

Ja fa uns dies un company hem va ensenyar una revista, cocretament la "Grandes Espacios" de l'editorial Desnivel. On parlaven que de cara el 2008 volien unir la Paret de Catalunya amb la Paret d'Aragó amb una passarel.la metàlica muntada per la fundació territori i paissatge "caixa Catalunya". Hem vaig quedar del tot sorprés !!!

La meva pregunta és algú sap com evoluciona aquest tema ? ja que el què estan fent ultimament amb aquest tipus de turisme ecològic (suposadament) es posar ornaments i decorats a les muntanyes desmercades del seu estat natural fent-ne un gran parc temàtic (com si de port aventura es tractes).

La Fundació Territori i Paissatge hem comença a preocupar !

paca
Re: Rumors a MONTREBEI
18-March-2006 13:31
...es cert, i ademes a la gran casa que hi ha a l`altra banda(Arago),just on es deixa el cotxe per anar a l`ermita de montfalco hi faran una casa de colònies.de moment van arreglant la pista que ti porta...no m`agrada com evoluciona el tema de la muntanya.
La Haine
Re: Rumors a MONTREBEI
21-March-2006 11:57
....dintre de poc posarem un número de compte per fer pot per comprar uns quants kilos de cloratita!!
Sergi
Re: Rumors a MONTREBEI
22-March-2006 14:57
El que hem de fer es treure tots els comptes que tinguem de Caixa Catalunya i sabotejar tot el que poguem.
Lluitarem!!!!!
Re: Rumors a MONTREBEI
24-March-2006 08:43
Ei, m'apunto a fer algun tipus de contraofensiva, ens hem de coordinar!!!!
Re: Rumors a MONTREBEI
23-May-2006 14:46
somos mutxos...rompe algo.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar