El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

bricolatge-guindola

Enviado por vinyi 
vinyi
bricolatge-guindola
16-July-2006 19:45
Per coses que no us interessen una meee ( es conya) he estat divagant sobre ferme una guindola casolana. De moment ha estat un pensament puntual d'aquests que tens en el tren mentres intentes no ficarte en les converses dels veïns pero com que a mi això de fabricarme coses em mola... no descarto la possibilitat.

El model Sílvia vidal és molt original i economic però ja faig prou el pena jo escalant com per apareixer amb la cadira greypex serrada. Apart em guanyaria un bon mastegot, pq l'hauria de treure de casa els avis.

De moment amb la poca elucubració que li he dedicat la adaptació d'un model antic de flaker de vela a l'escalada és el que crec que em seria més facil de fer i segurement més segur. Un tablier de fusta i 4 forats de taladro units a un cinturo pelvic o un arnes de pit, fins i tot sense arnes ni res, només amb 4 driçes unides.

Que en penseu?
Algú se nha fet un de lona o de no rigid??

a posarse la camisa de franela. espero vuestros bricoconsejos, faciles economicos y para toda la família caguen txoss mikel! con la selladora del 5 da gusto!!!

mercés

Re: bricolatge-guindola
17-July-2006 11:01
Ei Vinyi mas tret la idea del cap. jo també ho havia pensat, costruir-la jo mateix.
havia pensat en fer una guíndola del pal hamaca peró només pel cul.
Amb un tros de tela resisent (la q s'utilitza per fer globus aerostàtics), anudada als extrems i amb un tros de cordino de 5mm a cada banda. L'unic problema que li veig es la inestabilitat, xo q (nomes en estudi de proves, b, el meu plafó), li e trobat la solució assegurant al revés, mirant el "pati" i arrepenjant l'esquena a la paret. els inconvenients arriven quan estas en una paret extraplomada, que et surt "xepa".
vinyi
Re: bricolatge-guindola
17-July-2006 11:37
si jo tb havia pensat en aquestes... de loneta... en forma de bandolera gran... jo havia pensat amb si es un triangle un cordino de cada vertex...
Re: bricolatge-guindola
17-July-2006 12:07
Aquest dissabte, per exemple, vaig fer unes vietes en solitari a la portella petita, i en una de les R, mentre menjava algo encastat en una R, i vaig estar pensant. Lo del triangle em semblaria interessant, quedaries molt més protegit de l'esquena, poden arrepenjant-la. una altre cosa q i podria nar bé,seria una cinta cosida pel peus, a mode arrepenjar-te i poder seure bé. Sempre q es estat en una em kedo com molt tirat, i em clavó l'arnés i els ferros. D'aquesta manera cec que es guanyaria maniobrabilitat i comoditat. a més podries esttirar.te molt més per separar punt de vista de la paret, ja sigui per intuir la linea o per problemes amb el 2º, o per la superació d'algun sostre...



Re: bricolatge-guindola
12-September-2006 12:02
Amb un tros de tela de un sac,per exemple un sac de obra ,i agafes un parell de vages planes i les portes a algu per que li posi uns remaxes o les cusi,i aixi tens un guindola de puta mare.
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar