El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Mas Guash al Puntal de l'Alabarda

Posted by LT 
LT
Mas Guash al Puntal de l'Alabarda
April 15, 2004 06:10PM
En lliure diuen que és 6c+, és a dir, inhumà. Molt fí i no es veia gaire bonic. A l'estil clàssic és V+ ben bó. Aneu sobrats doncs la via no està gaire equipada i té passos obligats. Jo li dono MD+ com a dificultat global. Primer i segon llarg finets però equipadets. Tercer menys equipat però facilet. Quart llarg empalmable amb el cinquè i està pràcticament desequipat (això sí, molts forats de pitons <-- algún l'ha despitonada). Diedre de V+ dels de veritat. La roca a més no és gaire fiable en aquest tram. El cinquè llarg és el més espectacular de tota la via amb un desplom de V+ que sembla molt més.
Material: tascons, friends, alguna baga i xapes per burils.

Per mi la via es salva pel desplom del cinquè llarg que en lliure et permet pujar "fàcilment" per on els ulls ho veuen impossible.

Silver em deus una baga de les maques! (es va quedar al pont de roca que vaig ficar). Estem en contacte.
s
Re: Mas Guash al Puntal de l'Alabarda
April 15, 2004 08:34PM
No te preocupes por la baga que no se quedo allí, el proximo dia te la llevo. Estoy contigo en que no sera de las mejores vias de fisura de Montserrat, pero el cuartolargo si que tiene un diedro muy interesante, y si puedes apurar el segundo largo en libre te queda una via muy guapa. Venga pues a escalar y ya nos veremos...
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login