El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Festa del Paca-Regina

Posted by Aleix 
Aleix
Festa del Paca-Regina
October 24, 2005 04:24PM
Algú té informació d´aquesta via de Roca Regina?? Dies, material, estètica del recorregut,...
És una bona ruta per iniciar-se en això de dormir en paret?


Gràcies per endavant!
Re: Festa del Paca-Regina
October 24, 2005 05:14PM
Via estil Paca que surt bé en el dia si es va una mica àgil. A mi em va agrada...

Si vols tinc una ressenya.

Sort,

Albert
Ignasi
Re: Festa del Paca-Regina
October 26, 2005 05:00PM
Ei, jo la vaig fer a principis d'octubre. Anava amb un noi que no havia fet mai artifo i volia probar lo de dormir a la paret i la veritat, la via crec que és ideal per fer-ho. Vem pujar fins a R7 el dissabte i el diumenge tranquilament surtiem al migdia.
Vem forçar bastant en lliure i vem clavar 4 passos. Surt perfectament en el dia si vas a la idea.
Si la vols fer en el dia, jo portaria: 6 claus variats (1 bong), joc de friends, joc d'aliens (negre no cal), 1 gantxo, i un o dos ploms per si les mosques (nosaltres no en vem posar cap però n'hi havia un parell de petats. Això si, sortideta curiosa en lliure). Un parell de falques tb alternatiu.
La via és de les de millor roca de la Paret. A mi em va agradar força.
Apa, que vagi bé!!
o
Re: Festa del Paca-Regina
October 26, 2005 07:57PM
Hola Albert,

T'he enviat un email, però si pots penjar la ressenya aquí a la pàgina seria millor...

¿Com estàn les reunions? ës una via que m'interessaria fer amb un "petate" sense massa experiència en tapia i igual hem d'acabar sortint per la feixa ( tenim sempre un dia i mig o dos a tot estirar.

CAl clavar molt?

Gracies
paca
Re: Festa del Paca-Regina
November 04, 2005 06:41PM
reunions de tres espits. En tot moment et pots retirar.via de feina(si vas sol) no de ferse mal.De les 101 vies que he obert, només tres son xules-xules,aquesta es una d`elles.SORT!!!
Lola
Re: Festa del Paca-Regina
November 04, 2005 07:27PM
Hola Paca! Quines són les altres dues?
asa
Re: Festa del Paca-Regina
November 04, 2005 07:56PM
doncs he estat de sort, perquè les altres dues que he fet m'han agradat i molt: festa a paret de catalunya, i festa a peladet.
Re: Festa del Paca-Regina
November 07, 2005 01:20PM
Hola!

Podeu trobar algunes resenyes meves o que m'han caigut a les mans aquí:

[www.xena.ad]

Entre elles hi ha la Festa del Paca de Regina.

Sort,

Albert
paca
Re: Festa del Paca-Regina
November 13, 2005 08:15AM
La festa del peladet i la festa del naranjo"
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login