El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Consulta sobre l'arkalis de roca regina

Posted by gerber 
gerber
Consulta sobre l'arkalis de roca regina
November 16, 2004 03:05PM
Fa temps que tinc pensat fer aquesta via però no sé com m'hi he de ficar perquè la única informació que tinc del desnivel em dona confiança per la banda dels ous.
Si algú l'ha fet o sap algu agrairia informació sobre:
- els dies que fan falta, es pot fer amb un finde?
- material
- hamaca? o et pots escaquejar
- què tal els graus? de curro, exposició
- equipament
- es poden apurar passos?

Si la puc fer us prometo una bona ressenya
moltes gràcies per abançat
Anonymous User
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
November 16, 2004 03:33PM
Hola Gerbesutti. La vols forçar en lliure???
L'únic que conec que l'hagi fet és l'Eloi Callado amb un altre que no recordo el nom. Van trigar dos caps de setmana fixant cordes i em van comentar que la via contava amb dos o tres llargs jarris, amb blocs que es movien i graus molt durs. De fet, encara que el Gálvez va presentar la via com A3 V+ a la comunitat d'escaladors, jo l'he sentit dir en una entrevista que el grau d'aquesta via era de 6c A4...

I parlant de bones ressenyes, a veure si ens passes la de la Passage i pies l'ascensió.
gerber
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
November 17, 2004 08:56AM
I llavons la Thor què és en realitat 7c/A5?
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
November 17, 2004 11:23AM
Hem sona que en Santacatalina les havia fet totes dues...podeu preguntar-li a ell. Pel que sé, això dels blocs i que estan graduades baixes es veritat.
Sort.
ORIOL
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
November 23, 2004 02:24PM
Ei Gerber,

Pregunta al JOM, crec que ell la ha repetit, i recordo l'anècdota que un dels vivacs va ser en hamaca de malla, i en pitons clavats en sorra...

Ja t'aconseguiré info d'uns col.legues que s'hi van posar i van rapar una mica ( la r se'n va anar avall...caldria veure com la van muntar...).

Oriol
paca
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
December 17, 2004 08:28PM
...l`arkalis l`he feta fins a la feixa,no et puc informar,pero de la thor tinc la ressenya de la 3ª repetició amb tots els seguros.
Gerber
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
February 22, 2005 07:08PM
ei paca

si passessis la ressenya a caranorte, em faries un fabor

merci
Y si puedes poner también la reseña de La festa, estaría también muy agradecido, que diría Rosendo. Por lo menos yo no la he encontrado en el directorio de reseñas

Gracias
paca
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
March 05, 2005 05:51PM
...i això com ho faig? no ser res d`informatica
Re: Consulta sobre l'arkalis de roca regina
March 18, 2008 02:19PM
Vam anar la seman passada a ferla m l guille.
4 dies
1 fins la feixa, vem dormir al cotxe
1 pels seguents 2 llargs A3, i A2+/5 vem fixar cordes, rapelar a la feixa i a dormir al cotxe (on hi ha l tema serio)
1 altre dia per yumarejar petatejar i escalar 2 llargs i sobar amb amaca
l'ultim dia els 4 ultims llargs.
25 claus variats i falques, (moltes v)
joc friends fins 3, i friends peques, tascons i ungles.
Nomes es possible dormir a la vira, i no sota la via, has de sortir cap a la dreta i passar l passamans, i a la penultima reunio, a la dreta d'aquesta, vivac incomodo pero possible.Jo recomano amaca x la part d dalt.
1er llarg 5 aventurilla
2on 5+ A2 vastan forçable en lliure, pocs passos artificial
3r A2+ 5, artifo de clavar i curro.
4rt llarg el tema de la via, A3, llarg de curro, roca no molt bona, pero guai, calcari/arenisca. comences amb un Ae burils i despres remontes 2 llastres diedre clavan, hi ha buril (hereje segons Galvez) al pas de canvi de llastra, es on esta el tema, queda bastan ben protegit, nosaltres vem caure i cap drama. pujes a la segona llastra i flanqueo esquerra clavan (en alguna reseña surt 5!) recomanable pasar amb artifo.
5 llarg A2+ 5 expo. Comença molt desplomat i de puta mare, surts de la R roca curiosa i a mida que pujes roca bonissima fins q s'acaba la part desplomada d'artifo (despres del desplom hi ha reunio de burins Hereje) i tires en lliure 5 dificil de protetgir (xo bona caiguda) en flanqueo dreta i despres pujes recta arribada a la reunio expo. Mola entrar per sota l'arbre de la R(esquerra) i no per l'arbre sec (dreta). Aquest llarg surt amb lliure fijo xq al desplom hi ha canto xo surt dur segur perque tira molt cap enrera.
6 llarg A3 disfruton, de curro, bona roca mes o menys
7 Llarg A2 6a/A0 el llarg joia de la via, surts en artifo desplomat fins un pany de roca gris verdoniana i vas pillan burils escalan en lliure i tira millas, bonissim, forçable, la part de dalt segur. Al final d'aquest llarg vem plantar l'amaca.
8 llarg A2+ 5 , pasets artifo tecnics sortin de la reunio i despres guai, de curro pero be
9 llarg. A1+ 5 expo A2( per mi A2 5expo), l'artifo del final del llarg no el vem trobar, vem pasar n lliure una mica xer la dreta(suposem).
10 llarg A2 6a, el lliure en roca bonissima, llarg guapissim
11 llarg 5, bonissim bona roca flanqueo, passes un techu de canto i pilles un diedre final precios.
Equipament variopinto, poc equipada i poc repetida, hi ha llocs que costa de veure per on va (lliure) hi han reunions montades i reunions per montar, llargs amb seguros, i llargs sense seguros. Aventura.De curro i de dies. Llargs llargs i tema a tot arreu, costa anar rapid, tan a dalt com a baix, tant al lliure com a l'artificial. Es una via de curro pero no de passar por. Esta poc repetida, hi ha liquen i coses que es trenquen, pero mola. Ya es aixo. Tambe bona roca i trams preciosos.
Al refu de l'estacio del tren tenen resenyes(inclos original i repeticio del Galvez) amb un parell contrastades sobrats. L'actualitzada , amb els seguros per llarg i l recorregut esta per Monistrol.
Aupa peña!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login