El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

APROXIMACIO A ROCA REGINA

Posted by KALAMONTSE 
KALAMONTSE
APROXIMACIO A ROCA REGINA
May 19, 2006 12:45PM
m'han dit que per anar a la promio moreno de roca regina es pot aproximar sense haver d'anar per la feixa.
algu em podria donar detalls d'aquesta aproximació alternativa??? gracies!!!
enric
Re: APROXIMACIO A ROCA REGINA
May 19, 2006 01:20PM
S'ha d'agafar el cami que va per l'altre costat del torrent. Está senyalitzat amb pintura (no m'enrecordo de quins colors). Es una ruta de passeig perfectament senyalitzada que porta a Cellecs. Segueix el cami amb unes bones vistes frontals de la Regina. Desprès (quan ja no es veu la paret) travessa el torrent i ja a l'altre costat puja per el bosc. En un determinat moment has de deixar el cami i anar cap a la dreta a buscar el bosc on comença la Promio-Moreno(s'hi van trobant restes de pas). No es tarda més de 50 minuts i no et jugas el fisic. Recomanable.
Mohawk
Re: APROXIMACIO A ROCA REGINA
May 20, 2006 08:22AM
Kalamontse!!

La feixa està prou bé...als passos més complicats hi ha cable i sols hi han uns 50m que vas a pel per una rampa, però res de l'altre món.

També hi ha gent que entra a la Promio aprofitant els primers llargs de la Pere Camins o la Gali.

La Promio t'agradarà, potser el més complicat és agafar un buril després de la fissura de 6b, on un friend gros t'anirà de mort...

Sort i a tibar-li!!
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login