El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Roca Regina, Barrufets

Posted by Gerber 
Gerber
Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:31AM
El dissabte passat el Jordi i jo vam escalar la barrufets de roca regina. Vaig poder encadenar-la tota en lliure i em va semblar:
4+,6a+,6b,6b,6a+,5+,6c+,6b,5+,6b+,6a+,6a, a partir d'aquí ens vam perdre (3/4 fins dalt)
La via en general és molt guapa, encara que en alguns trams té la roca cutre.
Es trova força equipada emb burins i claus,(els dos primers llargs amb parabolts) i per fer-la en lliure mola portar 15 cintes, un joc de tascons i alguna baga.
En quant a l'horari vam tardar 6h 45min.
Per poder encadenar el 7è llarg (6c+)ens vam desviar uns metres per sota la via original quan flanqueja cap a l'esquerra. Aquesta variant està desequipada i per tant és expo i el grau és obligat.
Piju
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:31AM
chapeau!!
getillo
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:31AM
Joder joder amb el noiet. No deixes de sorprendre'm. Jo la vaig fer al Septembre i em va semblar super expo per anar en lliure.

Apa, felicitats i a veure quan ens veiem.
Gargamel
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:35AM
Sí chapeau, i més tenint en compte que dissabte al matí Roca Regina estava parcialment mullada.
willow
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:36AM
Clar que si Gerber!

Ara bé, si aneu apuradillus amb 6b de placa cutre (vamus, la majoria de mortals), porteu l'espitador.

Aquest dissabte la vam fer amb el Pere i ens hi van cantar les puputs. És ben guapa, lògica i amb la pedra típica: comença bastant cutre, al mig encara es torna més cutre, i més amunt es va arreglant. Al lloro amb els graus proposats pel Gerber, que aquest bou no regala res!
SALUT!
Gerber
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:39AM
tu què abestrús, l'espitador a casa,
vas encadenar? proposa els graus tu també
willow
Re: Roca Regina, Barrufets
January 21, 2004 09:40AM
Vam encadenar la majoria de llargs menus el 2n, el 6è i el 10è; vamus, els més mantingudets i putilles.
El rotllu de l'espitador, és perquè vam recuperar els dos claus (que sortien amb es dits) del 4t llarg: la llastra on estaven posats es mou, i abans de fotre-ns'la per barret... Total que ha quedat obligadíssim amb una bona fava si caus o et peta la llastrilla i per això deia l'ho de l'espitado;però vamus que la penya faci el que cregui, que ja som grandets, però que no es foti mal poguent-ho evitar.
Així que si no neu sobradillus amb aquesta pedra i amb el grau ... Sort!
Els graus que vas proposar em semblen bastant colladets (d fet ja m'ho esperava, cabron!). I també se't van traspapelar,n'hi de més. A mi més o menus em semblen: LL1:4, LL2:6b/+, LL3:6b, LL4:6b terrorífic al principi i genial al final!, LL5:4+,LL6:ni papa, LL7:6b cutrillu però curt, LL8:6a+/b, LL9:V+/6a, LL10: no vaig ensumar el 6b+ per enlloc!, LL11:6arbre, LL12:V+?, ens vam colar un troçet, LL13: 4.
Salut i a tivar!
Piju
Re: Roca Regina, Barrufets
January 28, 2004 06:53PM
Willow,
quin grau es aquest pas de llastra obligat?
s'hi pot passar sense clavar?
Quin material vau dur?, en Gerber diu que nomès els tascons...
willow
Re: Roca Regina, Barrufets
January 29, 2004 08:09PM
Em sembla que és 6b, una mica tècnic (o tètric?!), però que després fa un diedre fenomenal! Vamus, que si no vas sobradillu amb aquesta pedra i aquest grau obligat, pixes sang! com jo. Nosaltres també duiem friends fins al 3 i claus (tot i que al final només en vam posar un, que és prescindible), que ja ens coneixem amb el Gerber ... Total que jo pillaria lo típic d'encastadors, algun clau i l'espitador per siuncas. Segurament que si el porteu, passeu sense ell, i que només falta que no el porteu perquè us faci mandra tirar amunt. Son només cuatre metrillos xunguillos, però que t'hi pots parir una fava guapa. Vamus això és el que em va semblar. És al cuart llarg. Salut i a Tivar!
Re: Roca Regina, Barrufets
January 03, 2005 09:57PM
Alguien tiene el croquis de esta via?? si me podeis indicar dónde conseguirlo o enviarmelo a esta direccion me harías un favor. Salud. alvarillo_@hotmail.com
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login