El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Pere Camins, Regina

Posted by getillo 
Pere Camins, Regina
November 05, 2006 06:52PM
Dimecres vam anar a repetir aq via. Roca excelent i escalada molt menys exigent després del reequipament. Material: 2 frinds (aliens groc /vermell) i 16 cintes. Horari: 4-5 hores. Val molt la pena repetir-la (és com fer-ne un parell de Vilanova!!). EL grau .... hi ha algun 6c d'abaix que pica massa, la resta correcte. Abans de l'últim 6c de la via (on s'ajunta amb la friki) hi ha un llarg de IV que mola empalmar pq no arriba ni als 20 metres.
Re: Pere Camins, Regina
November 06, 2006 12:10AM
hombre getillo, el desaparecido en combate je je a viam si ens veiem bou
Re: Pere Camins, Regina
November 06, 2006 09:50AM
Tu flipas pau!!!!
Lo ke molaba era fer el llarg de 4 i anara a buscar la reunio de la friki,aixi t'estalvies el roce al llarg de 6c. La reunio de la friki esta uns 20 metres seguint la vira a l'eskerra de la r de la pere camins, crec recordar.

Adeu siau!

Re: Pere Camins, Regina
November 13, 2006 08:37PM
Bones Gerber!!!! Y eso del 7???
Ho sento pero ultimament només em conecto des de la feina i no puc "piar" pq estem capats ... Si q porto un temps desconectat, però ara estic intentant posar-me altra vegada .... ja veig q tu no has parat, el problema es que ara tas fet un BOU y ya no hay quién te pille !! Quan em fiqui una més les piles us faig un truc i quedem algun dia ... Sempre queda Sant Benet per anar a dislocar-nos els hombros ... jejeje.

Vinga,
una abraçada.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login