El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Bienvenido! » Entrar » Crear un nuevo perfil

Punta Vinyola

Enviado por Jordi Alpino 
Jordi Alpino
Punta Vinyola
16-February-2004 20:10
Aquest cap de setmana hem anat a la punta vinyola per fer el corredor Oest. Com es de costum, aquest no estava gens format. Hem optat, al final, per fer la goulotte del Túnel (250m, 2,IV+). Aquesta estava en condicions de mixte molt maca i disfrutón. Només hi havia un filó prim de gel que li donava ambient a l'itinerari. Malgrat fos escàs el gel es manetnia en bones condicions degut al fred de la cara Nord. A la sortida de l'itinerari (aquesta via desemboca en un corredor força ample), hem creuat horitzontalment la canal cap a la dreta per assolir un filó de gel mixte molt maco (1 llarg de 2, IV+ i una rampa de 50º) i acabar a la dreta de la canal mencionada abans.
Força recomenable i d'aproximació ràpida.
Re: Punta Vinyola
09-June-2004 21:22
Ei,

Una mica més tard en la temporada ( crec) ens va passar el mateix, però vam intentar pujar sense gel ( com vam poder) el primer llarg. Un cop a dalt, havent perdut molt de temps i a pocs metres de la reunió, enmig de la nevada vam desistir...

Em vaig quedar amb moltes ganes de fer la via però no tinc croquis, sabeu quina dificultat té? De fet el col.lega em va dir que aquest mateix llarg ell l'havia fet tot en gel i gairebé a pel..jo en canvi vaig haver de passar, fin i tot un petit sostret amb els estreps i clavant...

Si teniu alguna referencia de via guapa per l'hivern que vé us ho agrairé.

Oriol
Lo siento, sólo pueden enviar mensajes si está registrado.

Pulsa aquí para entrar