El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Via Merchely a la Paret de les Bagasses

Posted by Favor 
Favor
Via Merchely a la Paret de les Bagasses
April 26, 2004 06:17PM
Algú ha fet la Merchely fins el cim després del reequipament??
Sobretot m'agradaria saber com estan els llargs per sobre la Falsa Feixa. Quin és el grau obligat i quin material és necessari.
Axel
Re: Via Merchely a la Paret de les Bagasses
April 27, 2004 03:09PM
Bones, jo la vaig fer fins a la feixa fa un parell de setmanes. El grau obligat deu ser Vº "marciano" de Terradets o Vsup-6a normal. Nosaltres portavem friends i tascons, tot i que els primers quasi no els vam utilitzar, i segurament són prescindibles. De la falsa feixa a la feixa es fa bé amb artificial. S'ha de vigilar en algun llarg de baix de Vº "marciano" amb claus cutres, però en general no dóna problemes, via recomanable.
I ja que parlem d'aquesta via m'agradaria saber perquè havent reequipat la via, especialment havent-ho fet la FEEC, no s'han canviat els claus cutres per uns de nous?
Hola, jo la vaig fer aquest dissabte i també m'agradaria saber perquè no van canviar aquells claus podrits en aquelles fisures que no hi entra res.
No hi ha dret que diguin que està reequipada quant solament ha possat dos parabolt a les reunions i un a la sortida de cada llarg?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login