El foro de la montaña. Alpinismo, escalada, esquí de travesía, fotografía, lesiones, libros, meteorología, opinión, técnica, reseñas...
Welcome! » Log In » Create A New Profile

Doctor, doctor! Què em passa?

Posted by Albert C. 
Doctor, doctor! Què em passa?
October 30, 2007 11:42PM
Via molt, molt maca, al sector Amanita a Terradets.

Els llargs que s'han d'equipar (els 3 primers) són potser una mixa més fàcils del que marca la ressenya. 14 cintes (alguna de llarga) i el material que recomana la ressenya.

Ens ha saltat la xapa de l'últim parabolt del 3r llarg. L'espàrrec està bé, però caldria portar una femella del 10. La xapa l'hem deixat sobre una pedra a peu de via, però potser millor portar-ne una altra. Porteu també una clau del 10 per apretar molts dels parabolts que estan fluixos...

Apa, a fer-la que val la pena!


Re: Doctor, doctor! Què em passa?
November 08, 2007 09:56AM
Doncs a mi el 3r llarg és el que em va costar més de tota la via. Duposo que la roca cutre no se'm dona gaire bé.
Re: Doctor, doctor! Què em passa?
November 08, 2007 05:37PM
hehheheh...

Seggur que noi GERBER!

Que man dit que darrerament a Diables vau "sanejar" una vieta interessant, i a vista quasi no?

Aquell dia erem a Guilleumes i veiem en Jaumet rebotar a la CADE...i per allà dalt queien alguns "xusquets" de la FLIPP!!!!

Al via aquesta del MEDICINE MAN de terradets sembla que està de moda....
Re: Doctor, doctor! Què em passa?
November 17, 2007 08:35PM
Via molt bona, dura, tècnica i disfrutona. Falta la xapa de l'últim parabolt del tercer llarg, arribant a la R (6c), en aquest tram els cantos són bons. Coincideix-ho amb que el grau dels tres primers llargs, son una mica més fàcils del que diu la ressenya (zona de blocs cutres per a penjar-si lo mínim).

molt recomanable.

salut i a disfrutar.
Re: Doctor, doctor! Què em passa?
December 03, 2007 09:38PM
aket diumenge vem fer la via un 10, només dir ke falta la xapa i la femella de l'útim bolt del llarg 3 keda un runout guapo aviam si algú i pensa i la porta els altres bolt estaven ben collats. Salut
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login